گزارش بازی آکادمی: منچستر یونایتد U21s 0-2 PSV Eindhoven U21s – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

یونایتد: مستنی، ژورادو (ولنز 77)، برنارد، بنت (پای 46)، ماینو، هانسن آرون، امران (گور 77)، شورتایر، ماتر (فورسون 67)، هوگیل (مجیا 67)

یونایتد فکر می‌کرد که بعد از ضربه مهار شده سم ماتر به شولا شورتایر در فاصله 10 یاردی دروازه خود را به دست آورد، اما دفاع سریع تیم هلندی باعث شد که تلاش بعدی نیز مسدود شود.

سوت پایان شکست 0-2 برای یونایتد به صدا در می آید زیرا آنها در این رقابت ها بدون برد باقی می مانند و در آخرین بازی خود که ماه آینده برابر فاینورد برگزار می شود.

تنها دو دقیقه پس از شروع مجدد، PSV بعد از اینکه یک سانتر در محوطه جریمه پرتاب شد و سایمون کولین کانادایی هوشیار بود در پست عقب برای کنترل و عبور از مستنی، پیش افتاد.

https://thepeoplesperson.com/2022/12/20/academy-match-report-manchester-united-u21s-0-2-psv-eindhoven-u21s-256842/ منبع:

این مسابقه یکی دیگر از لیست طولانی این فصل بود که از تلویزیون پخش نشد و هواداران را از عدم پوشش خبری تیم زیر 21 سال باشگاه گیج کرد زیرا مجبور شدند تنها به دو دقیقه از نکات برجسته منتشر شده در وب سایت باشگاه بسنده کنند.

پی اس وی در دقیقه 78 پس از چند پاس خوب در سمت چپ، فضایی را برای اسحاق بابادی باز کرد تا از فاصله 20 یاردی به گوشه پایین سمت چپ ضربه بزند.

شورتایر مرد اصلی حمله در تمام طول بازی بود، زیرا او مدافعان PSV را در تلاش بود تا جلوی انبوهی از تلاش ها را قبل از پایان نیمه بگیرند.

کولین مدت کوتاهی بعد با یک کولینگ از فاصله دور که با فاصله کمی از پست سمت چپ عبور کرد، سعی کرد یک ثانیه به آمار خود اضافه کند.

میهمان اولین شوت خود را به سمت دروازه انجام داد و باعث شد اوندری مستنی در پایین سمت چپ او را دفع کند.

زمانی که عمری فورسون از بیرون محوطه جریمه ضربه ای زد، یونایتد تقریباً یک ضربه را به عقب برگرداند، و دروازه بان را مجبور کرد که در مسیر متئو مجیا حرکت کند، اما دروازه بان به سرعت ریکاوری کرد و به تلاش اسپانیایی کمک کرد.


تیم زیر 21 سال منچستریونایتد شب گذشته در جام بین المللی لیگ برتر به مصاف پی اس وی آیندهوون رفت.

چند ثانیه بعد، دویدن سخت شورتایر به او اجازه داد تا توپ شل را به دست آورد و به خط کناری برسد تا جو هوگیل را در مقابل دروازه قرار دهد، که به طور غیرقابل توضیحی موفق شد تنها از چهار یارد با یک دروازه باز برای هدف قرار دادن، از دست بدهد.

زیرمجموعه های استفاده نشده: هریسون، هادلستون



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!