گزارش رسانه های اروپایی از ستاره ایرانی/تصمیم بمب نقل و انتقالات می خواهد به پرسپولیس بیاید!

سایت بلژیکی voetbalnieuws در گزارشی از وضعیت دروازه بان ایرانی آنتورپ نوشت: رویال آنتورپ تعدادی از بازیکنان خود را قرض داده است اما در تابستان امسال شاهد بازگشت سایرین خواهد بود.یکی از نقل و انتقالات شکست خورده پیش از این از بازگشت خود خبر داده بود. شبکه های اجتماعی. آنتورپ در این فصل علیرضا بیرانوند دروازه بان خود را به بوویستای پرتغالی قرض داده است اما این ماجرا چندان مهم نبوده است. دروازه بان ایرانی بیشتر در آنجا روی نیمکت بود و تنها 10 بازی انجام نداد. دروازه بان خداحافظی کرد. به Boavista در رسانه های اجتماعی.”

در ادامه این گزارش، بیرانوند با انتشار پیام خداحافظی در اینستاگرام خود درباره آینده خود نوشت: این دروازه بان در رسانه های ایرانی اعلام کرده است که آنتورپ می خواهد به کسب درآمد از او ادامه دهد زیرا او در جام جهانی حضور خواهد داشت. دروازه بان همچنان تا اواسط قرارداد دارد. 2023. گفته می شود پرسپولیس ایران علاقه مند به آوردن این دروازه بان است و او نیز می خواهد تابستان آینده کارش را به صورت قرضی در آنجا آغاز کند. “

علیرضا بیرانوند در این فصل به صورت قرضی از آنتورپ بلژیک به بووه پرتغال بازی کرد. این در حالی است که دروازه بان تیم ملی ایران در بیشتر بازی های بوآویستا نیمکت نشین بود و تنها حدود 10 بازی برای تیمش انجام داد.

به گزارش hln، اما ژان بوته، دروازه بان فرانسوی آنتورپ که پس از جدایی بیرانوند دروازه بان شماره یک این تیم شد، پیشنهاداتی از لیگ برتر انگلیس دارد و ممکن است فصل آینده آنتورپ را ترک کند.

اخبار فوتبال داخلی –

همچنین باعث سردرگمی معادلات دروازه بانی آنتورپ شده و مشخص نیست این باشگاه قصد دارد بیرانوند را حفظ کند یا به تیم دیگری بفرستد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

این موضوع باعث شد بیرانوند تمایلی به ادامه کار در بواویشت نداشته باشد و با ارسال پیامی از این تیم خداحافظی کند. گمانه زنی ها در مورد مقصد بعدی بیرانوند که تا سال 2023 با آنتورپ قرارداد دارد، شنیده می شود. این دروازه بان گفت که دوست دارد بخشی از تیمی باشد که در جام ملت های اروپا بازی می کند و بازی کردن برای او در اولویت است. .