گزارش زنده، استرالیا 0 – دانمارک 0

استرالیا فقط باید به هم بچسبد و گروه بازنده ها را ترک نکند تا برای دومین بار در تاریخ از گروه خارج شود و دانمارک را به خانه بفرستد.

گزارش زنده، استرالیا 0 - دانمارک 0

نماینده قاره سبز برخلاف رقابت های یورو در این جام درخشید. دانمارک در 5 بازی قبلی خود در جام حذفی 4 تساوی و 1 باخت به ثبت رسانده است و در صورت شکست در بازی امروز برای اولین بار با شکست دو بازی متوالی جام حذفی خارج از زمین خواهد بود. تساوی مقابل تونس در دیدار اول و شکست مقابل فرانسه شاگردان کسپر هیلمند را در شرایط نامشخصی قرار داد. اگر آنها امشب سه امتیاز را از دست ندهند، باید یک خروج ناامیدکننده از قطر داشته باشند، اتفاقی که در 5 بازی اخیرشان در جام جهانی فقط یک بار رخ داده است.

بهیچ عزیز (4)

* هشتمین کشور بزرگ جهان دارای سه منطقه زمانی مختلف است. به عنوان مثال، شهروندان ملبورن شروع بازی را در ساعت 2 بامداد خواهند شنید.

* استرالیا یک و دانمارک سه تغییر نسبت به دیدار قبلی دارند.

لبه:

دقیقه 11: پاس بلند مستقیم یواکیم اندرسن از میانه میدان با ضربه سر به ماتیاس جنسن برخورد کرد و او با کنترل خوبی از جناح راست وارد محوطه شد و با پای راست به کرنر نزدیک دروازه رایان شلیک کرد اما دروازه بان استرالیایی. با هر دو دست فرستاده شده به گوشه ای.

لحظات حساس:

تیم ملی دانمارک:
کاسپر اشمایکل، یواخیم اندرسون، راسموس کریستنسن، آندریاس کریستنسن، پیر امیل هویبرگ، ماتیاس جنسن، کریستین اریکسن، یواخیم مهله، جسپر لیندستروم، مارتین بریتویت و اسکاف السن.
مربی: کاسپر هیولمند

💢 هشدار:

متیو رایان، میلوس دگنک، هری سوتار، کای رولز، عزیز بهیچ، متیو لکی، جکسون اروین، آرون موی، کریگ گودوین، میچل دوک و ریلی مک‌گری.
سرمربی: گراهام آرنولد

تیم ملی استرالیا:


سرویس خبر شماره: 1856571
9 دسامبر 1401 ساعت 18:50
847

0نقطه نظر

استرالیا به دنبال غافلگیری

⚽️ توضیحات گل:

دومین رقابت سبز و زردها در ورزشگاه جنوب نیز دومین دیدار آنها با دانمارک در جام جهانی است. استرالیا در مرحله گروهی جام حذفی 2018 به تساوی 1-1 مقابل دانمارک بسنده کرده بود و آخرین پیروزی آنها مقابل نماینده اروپا به یک بازی دوستانه در سال 2010 برمی گردد. در رقابت های 2022، استرالیا در اولین بازی قهرمان جهان شد. از آتش بازی کانگوروها گل اول را به ثمر رساندند، اما فرانسه با چهار گل پاسخ داد. آنها در بازی دوم موفق شدند تونس را با یک گل شکست دهند تا گراهام آرنولد به عنوان اولین سرمربی استرالیایی قهرمان جام جهانی شود.

جام جهانی 2022 قطر – گروه D
ورزشگاه: الجنوب (دوحه) – 18:30 – تماشاگران:
داور: مصطفی غربال (الجزایر) / کمک‌ها: مکرانه گوری و عبدالحک عچیالی (الجزایر) / داور چهارم: ماگوت آندیایی (سنگال) / داور ویدیویی: مائورو ویلینو (آرژانتین)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در جام جهانی، سرنوشت ملت ها با قدم های 11 مرد رقم می خورد. او می تواند با لغزش قهرمانی به دشمن شماره یک ملت تبدیل شود یا برعکس یک بازیکن نامحبوب به نماد ملی تبدیل شود. این فوتبال است و یکی از رازهای جذابیت آن غیرقابل پیش بینی بودن آن است. بازی امروز استرالیا و دانمارک با وجود سنگینی برد دانمارک می تواند تغییرات شگفت انگیزی داشته باشد. کسی چه می داند

* جانی اینفانتینو، رئیس فیفا از روی صندلی ویژه ورزشگاه الجنوب این دیدار را تماشا می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی