گزارش زنده، استقلال 0- پرسپولیس 0

* علیرضا بیرانوند که در بازی تیم ملی مقابل انگلیس مصدوم شد و در بازی با آمریکا با ماسک مخصوص به زمین رفت، در این بازی نیز از نقاب خود استفاده کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

گزارش لحظه ای دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس را در این صفحه از “ورزه سه” دنبال کنید:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی، سعید مهری، آرش رضوند، روزبه چشمی، محمد محبی، کوین یاماگا و ارسلان مطهری.

علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علیگنجی، گیورگی ولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، کمال صغدانیا، میلاد سرلک، سعید صادقی، وحید امیری، مهدی ترابی و امید عالیشاه.

استقلال در 90 دقیقه در 11 دربی نتوانست پرسپولیس را شکست دهد و آخرین بار وینفرد شفر موفق به این کار شد و باید دید ساپینتو می تواند این طلسم 5 ساله را بشکند یا گل محمدی شکست ناپذیری سرخ ها را ادامه می دهد. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شهرورد تهران در شرایطی برگزار می شود که این بازی برای هر دو تیم اهمیت ویژه ای دارد. بدون توجه به نتیجه این بازی، بالای جدول تغییر می کند و موقعیت گلزن در پایان هفته دوازدهم یک پله سقوط می کند.

هفته دوازدهم لیگ برتر با دربی پایتخت نود و نهم به پایان می رسد.

گزارش زنده، استقلال 0- پرسپولیس 0

استقلال برای رسیدن به قله باید در این بازی پیروز شود و پرسپولیس می تواند حتی با یک تساوی هم برتری را از شاگردان قلعهنویی بازپس بگیرد. با مصدومیت دیابه و خروج عجیب لوکادیا از ایران، حالا دستان گل محمدی در خط جلو بسته است و او نمی تواند از زوج خطرناکش در این پست استفاده کند. در آن سمت اما مصدومیت در خط دفاع افزایش یافته است. جلالی مدافع چپ تیم ملی آبی ها و عارف غلامی مدافع میانی مورد علاقه ساپینتو این دیدار را به دلیل مصدومیت از دست دادند.


سرویس خبر شماره: 1860363
29 دسامبر 1401 ساعت 17:30
4.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

نبرد برای برتری در دربی تهران;

لبه:

استقلال:

هفته دوازدهم لیگ برتر؛ سه شنبه: 1301/09/28; زمان: 5:30 بعد از ظهر
ورزشگاه: آزادی تهران
داور: محمدحسین زاهدی فرد/ کمک ها: سعید قاسمی و محمدجواد مداح; داور چهارم: علی اصغر مومنی / داور ذخیره: حسن نیازی / ناظر: رضا سخنان

سرمربی: یحیی گل محمدی

پرسپولیس:

مربی: ریکاردو ساپینتو