گزارش زنده، اکوادور 0 – سنگال 1

دقیقه 24: اسماعیل سر تاکنون خط دفاع اکوادور را با مشکل مواجه کرده است. او این بار در سمت چپ و نزدیک محوطه و خط طولی زمین، توپ را از آنجلو پرسیادو ربود و با پای خود به سمت توپ وارد محوطه شد و ضربه فنی را به سمت دروازه زد، اما توپ او خطرناک به بیرون رفت. بیرون

جام جهانی 2022 قطر – گروه A
ورزشگاه: خلیفه بین المللی (دوحه) – 18:30 – عمومی:
داور: کلمان تورپین (السالوادور) / کمک: نیکلاس دانوس و سیریل گرینگور (فرانسه) / داور چهارم: ایستوان کواچ (رومانی) / داور ویدیویی: ژروم بریزارد (فرانسه)

دقیقه 12: سنگال تاکنون موفق شده اکوادور را غافلگیر کند. آنها برای دومین بار در این دقایق تدارک حمله جدیدی از جناح راست اکوادوری را دیدند. ایلمان اندیایی یک پاس زمینی به داخل محوطه فرستاد و توپ به استپانیان رسید و او هم گوشه دروازه را نشانه رفت اما ضربه او به دروازه نرسید.

لبه:

دقیقه 3: سنگال با توپ پر وارد زمین شد. یک پاس بلند در سمت چپ زمین از اکوادور توسط اسماعیل جیکوبز با ضربه سر وارد شد و او از سمت چپ به موازات خط محوطه جریمه با یک پاس زمینی نفوذ کرد. پاس جیکوبز به اسماعیل صر رسید و او به سمت دروازه شلیک کرد اما ضربه او به بیرون رفت

⚽️ توضیحات گل:

💢 هشدار:

تیم ملی اکوادور
هرنان گالیندز، آیرتون پرسیادو، فلیکس تورس، پیرو هینکاپیه، پروویس استوپینیان، آلن فرانکو، کارلوس گروزو، مویسس کازیدو، گونزالو پلاتا، انر والنسیا و مایکل استرادا
مربی: گوستاوو آلفارو

لحظات حساس:

دقیقه 9: یوسف سبالی با پاس کوتاه از جناح راست، بولایه دیا اکوادوری را پشت دو مدافع در فضا پیدا کرد. دیا نیز توپ را به سمت دروازه گالیندز فرستاد که ضربه نه چندان دقیق او با اختلاف کمی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

* وقتی یورکایف یورکایف را می بیند. دیدار یوری یورکایف، بازیکن اکوادوری، یورکایف راسکو در حاشیه بازی سنگال و اکوادور



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1856340
8 دسامبر 1401 در 07:35 ب.ظ
4.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سار شیرها را رهبری کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یک نیمه جذاب و فیزیکی دو تیم اکوادور و سنگال مقابل هم قرار گرفتند و نماینده آفریقا اکوادور را غافلگیر کرد. شیرها نه تنها به اکوادور اجازه بازی ندادند، بلکه روی دروازه خود فشار آوردند تا اسماعیل سار، بهترین بازیکن سنگال، مدافع اکوادوری هینکاپی را مجبور به خطا کند و سنگال پنالتی بگیرد. سار با آرامش پشت توپ قرار گرفت و پنالتی خود را وارد دروازه اکوادور کرد تا سنگال در نیمه اول پیروز شود.

دقیقه 36: ضربه ایستگاهی در میانه زمین اکوادور و در جناح راست سنگال به ثمر رسید. جیکوبز یک پاس طولانی و زیبا به منطقه اکوادور فرستاد. پت سیسه از جایش بلند شد اما توپش روی سقف دروازه فرود آمد.

سنگال به خاطر شجاعت و تشنگی برای پیروزی پاداش گرفت. اسماعیل سار از روی نقطه پنالتی سنگال را از اکوادور پیش انداخت.

گزارش زنده، اکوادور 0 - سنگال 1

تیم ملی سنگال
ادوارد مندی، کالیدو کولیبالی، یوسف سبالی، عبدالله دیالو، اسماعیل جاکوبز، ادریس گانا گویه، پاپ گویه، پاته سیس، اسماعیل سر، بولای دیا و ایلمان اندیایی.
سرمربی: آلیو سیسه

اکوادور 0 – سنگال 1 دقیقه 44:
دوباره سار و دوباره آزار خط دفاعی پرسیادو و اکوادور. اسماعیل از گوشه سمت چپ توپ را دنبال کرد و وارد محوطه جریمه اکوادور شد. هینکاپی به سمت سار دراز کرد و او را با یک خطا سرنگون کرد. تورپین داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد و کمک داور ویدیویی تصمیم او را تایید کرد. سار پشت توپ قرار گرفت و توپ را با خونسردی از سمت چپ گالیندز که بی حرکت در میانه دروازه ایستاده بود فرستاد تا سنگال با یک گل پیش بیفتد.