گزارش زنده، فرانسه 0 – دانمارک 0


سرویس خبر شماره: 1855731
05 دسامبر 1401 ساعت 19:30
296

0نقطه نظر

دانمارک Cat Noir فرانسه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرانسه پس از دریافت گل اول استرالیا، با یک بازگشت قدرتمند حریف را با 4 گل در هم کوبید. . خروس ها در صورت پیروزی در دیدار امروز، برای اولین بار در تاریخ موفق خواهند شد 6 قهرمانی متوالی در جام جهانی را ثبت کنند.

تیم ملی دانمارک:
کاسپر اشمایکل، یواخیم اندرسون، راسموس کریستنسن، ویکتور نلسن، آندریاس کریستنسن، کریستین اریکسن، پیر امیل هویبرگ، یواخیم مهله، آندریاس کورنلیوس، میکل دامسگارد، جسپر لیندستروم
مربی: کسپر هیولمند

دانمارک در آخرین دیدارها فریاد سیاه فرانسه بوده است. آنها در دو دیدار اخیر خود در برابر حریف پیروز ظاهر شده اند که آنها را به حریف خطرناکی برای فرانسوی ها تبدیل می کند. کسپر هیولمند نیز از وضعیت عجیب جایگاه دانمارک آگاه است و می داند که راه بقا در جام حذفی از قهرمانان جهان است که به نظر می رسد در آن تخصص دارند.
جام جهانی 2022 قطر – گروه D
ورزشگاه: 974 (دوحه) – 7:30 بعد از ظهر – عمومی:
داور: زیمون مارسینیاک (لهستان) / کمک ها: پاول سوکولنیکی و توماش لیستکیویچ (لهستان)، داور چهارم: ما نینگ (چین) / داور ویدئویی: توماس کویوتوفسکی (لهستان)

دو تیم در مرحله گروهی جام جهانی چهار بار در یک گروه قرار گرفته اند و فرانسه دو بار در پایان راه جام طلایی را به دست آورده است.

گزارش زنده، فرانسه 0 - دانمارک 0

تیم فرانسه:
هوگو لوریس، رافائل واران، دیائو اوپامکانو، ژول کوند، تئو هرناندز، اورلین شومانی، آدرین رابیو، آنتوان گریزمان، عثمان دمبله، کیلیان امباپه و اولیویه ژیرو.
مربی: دیدیه دشان

در حاشیه:
*ویکتور نلسون، یاسپر لیندستروم، مایکل دامسگارد و آندرس کورنلیوس 4 بازیکن دانمارکی هستند که بر خلاف بازی با تونس در ترکیب اصلی بازی مقابل فرانسه قرار گرفتند و سیمون کی یر، توماس دلانی، کاسپر دالبرگ و جایگزین آنها شدند. اسکو اولسن که دو تغییر در خط حمله است این تیم اتفاق افتاد.



مجله اخبار فوتبال خارجی