گزارش زنده، کانادا 0 – مراکش 0

لبه:


جام جهانی 2022 قطر – گروه F
ورزشگاه: الثمامه (دوحه) – 18:30 – تماشاگران:
داور: رافائل کلاوس (برزیل) / کمک: رودریگو فیگوئروآ و دانیلو سیمون (برزیل) / داور چهارم: یوشیمی یاماشیتا (ژاپن) / داور ویدیویی: خولیو باسکونیان (شیلی)

* فهرست مراکش که در دو بازی اخیر خود مقابل کرواسی و بلژیک یکسان بود، امروز تنها یک تغییر مقابل کانادا به خود دید و عبدالحمید صابیری جایگزین سلیم املا هافبک میانی این تیم شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بعد از بازی دوم گروه، کانادا پرواز برگشت با تاریخ مشخص رزرو کرد. آنها با دو شکست احتمالا از جام خداحافظی می کنند و این دیدار برای آنها جنبه تشریفاتی دارد. انگیزه اصلی بازی امروز کشور برگ های افرا ارتقاء نیست بلکه کسب اولین امتیاز تاریخ جام جهانی به عنوان یک ملت است. دیویس در یک پیام ویدیویی از تشویق کانادایی ها تشکر کرد و قول داد که گروه را در خانه و در جام بعدی دور هم جمع کند. ما آمدیم و ثابت کردیم که به این سطح از فوتبال تعلق داریم.» در این ویدئو، دیویس به تماشاگران گفت که کانادا به دلیل نمایش شجاعانه خود در برابر کرواسی و بلژیک شایسته احترام است. شاگردان جان هردمن امروز زمین را زیر پا می گذارند تا مردان صحرا را آزار دهند، زیرا اولین امتیاز تاریخ جام جهانی برای آنها به اندازه ارتقاء شیرین و خواستنی است.


سرویس خبر شماره: 1856751
10 دسامبر 1401 ساعت 18:30
261

0نقطه نظر

کانادا در جستجوی اولین امتیاز خود

مراکش در اولین دیدار تیم های کارستان و کرواسی نایب قهرمان دوره قبل را با تساوی بدون گل متوقف کرد. ارزش این تساوی زمانی مشخص می شود که بدانیم کرواسی در 6 بازی قبل از شروع جام حذفی علاوه بر بازی در دروازه حریف، تنها برابر فرانسه به تساوی رسیده و از 5 بازی دیگر پیروز بیرون آمده است. معجزه و شگفتی مراکش زمانی ایجاد شد که هازارد و دوستانش را ملاقات کردند. شاگردان ولید رگراقی جدا از بسته نگه داشتن دروازه خود در دو بازی اول، توانستند دو بار با ارائه بازی هوشمندانه دروازه بلژیک را باز کنند تا همه معادلات و پیش بینی ها به هم بریزد. شیرهای آهنین کوهستان اطلس تنها 90 دقیقه تا شب پیروزی فاصله دارند و در بازی امروز فقط دروازه خود را بسته نگه می دارند تا با تساوی به دور بعد صعود کنند.

میلان بورجان، آلیستر جانستون، کمال میلر، استیون ویتوریا، سام آدکاگبه، جاناتان اوسوریو، مارک آنتونی کی، تاجون بوکانن، جونیور هیولت، آلفونسو دیویس، جاناتان دیوید
مربی: جان هردمن

تیم ملی کانادا:

یاسین بونو، نایف اکرد، رومن سایس، اشرف حکیمی، نصیر مرزاوی، سفیان امربات، عزالدین اوناهی، عبدالحمید صابیری، حکیم زیاش، سفیان بوفل و یوسف النصیری.
مربی: ولید رگراقی

تیم ملی مراکش:

مراکش با تساوی مقابل نایب قهرمان دور قبل و پیروزی مقابل تیم رده دومی فیفا، فرصتی بی نظیر برای خروج از گروه مقابل کانادای حذف شده دارد.

گزارش زنده، کانادا 0 - مراکش 0

لحظات حساس: