گزارش زنده، کرواسی 2 – کانادا 1

* آلفونسو دیویس اولین بازیکن بایرن مونیخ است که پس از گل ماریو گوتزه در سال 2014 در جام جهانی گل زده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نایب قهرمان قبلی جام جهانی همچنان در تلاش برای زدن اولین گل خود در قطر است. مانند کرواسی، کانادا نیز هنوز در این رقابت ها گل نزده است. در ابتدای بازی صاحب یک موقعیت طلایی شدند اما دروازه بان بلژیکی در دقیقه 11 پنالتی ستاره کانادایی بایرن را مهار کرد تا شروع طوفانی و رویایی کانادا با پایانی نرم خاتمه نیابد و روی تنها گل بلژیک در نیمه اول حذف شود. . عدم کسب امتیاز یا امتیاز در بازی اول برای کانادا منفی نبود. شاگردان جان هردمن با نمایشی شجاعانه به یکی از مدعیان فشار آوردند و به نظر می رسد با اعتماد به نفس به زمین چمن ورزشگاه بین المللی خلیفه می روند تا رکورد منفی گل نخوردن در 4 بازی جام جهانی را برایشان بشکنند.

* کرواسی در دو جام اخیر سریع ترین گل های این رقابت ها را دریافت کرده است. در سال 2018 آنها در ثانیه 58 مقابل دانمارک و امروز در ثانیه 68 مقابل کانادا گلزنی کردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

لبه:

لحظات حساس:

در طرف مقابل، پیشکسوتان کرواسی حریفی سخت کوش و سرسخت برای هر تیمی هستند. شاید عملکرد فنی و انفرادی آنها در تساوی مقابل مراکش دور از انتظار بود، اما پیش از این موفق شده بودند در 11 رقابت متوالی جام جهانی دروازه حریفان خود را باز کنند. مودریچ و شرکای او به خوبی از عملکرد نامشخص در بازی اول آگاه هستند و در مصاحبه های قبل از بازی به آن اشاره کردند و به هواداران قول یک بازی چشم نواز در دیدار مقابل کانادا را دادند. شاگردان زلاتکو دالیچ در دیدار مقابل کانادا کار آسانی نخواهند داشت، به خصوص با توجه به سرعت و تکنیک خط هافبک کانادایی که احتمالا مشکلات جدی برای بازیکنان مسن کرواسی ایجاد خواهد کرد.

جام جهانی 2022 قطر – گروه F
ورزشگاه: خلیفه بین المللی (دوحه) – 19:30 – عمومی:
داور: آندرس ماتیاس ماتونته کابررا (اروگوئه) / کمک‌ها: نیکلاس تاران و مارتین سوپی (اروگوئه)، داور چهارم: کویته اورتگا (پرو) / داور ویدیویی: مائورو ویلینو (آرژانتین)

دقیقه 26: آندری کراماریچ با یک پاس وارد محوطه جریمه شد و از روی 3 دقیقه از کرنر دروازه کانادا را باز کرد اما کمک داور با گزارش دادن او و هواداران کرواسی را ناامید کرد.


سرویس خبر شماره: 1855945
6 دسامبر 1401 ساعت 8:10 ب.ظ
11.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

کرواسی برگشت، رویای کانادا دود شد

⚽️ توضیحات گل:

* گل دیویس اولین گل کانادا در تاریخ جام جهانی و سریع ترین گل جام تا کنون بود.

💢 هشدار:

دقیقه 22: حرکت پای کواچیچ به سمت توپ نزدیک محوطه جریمه کانادا تبدیل به یک پاس برای لیوایا شد اما مارکو لیوایا در مهار توپ ناکام ماند و بویان به راحتی توپ را در اختیار گرفت.

* 5 بازی، 51 تلاش و 36 سال طول کشید تا کانادا اولین گل خود را در بزرگترین رقابت های فوتبال جهان به ثمر برساند.

دومینیک لیواکوویچ، جوزپ اورانوویچ، دژان لوورن، جوسکو گواردیول، برنا سوسا، لوکا مودریچ، مارسلو بروزوویچ، متئو کواچیچ، ایوان پریشیچ، آندری کراماریچ و مارکو لیوایا
مربی: زلاتکو دالیچ

باید دید در اولین دیدار تاریخ دو کشور کدام تیم گل اول را در قطر می زند و کدام تیم دست خالی زمین را ترک می کند.

کرواسی در نهایت به لطف فشاری که روی دروازه کانادا پس از دریافت گل و مساوی کردن بازی وارد کرد، نتیجه گرفت.

گزارش زنده، کرواسی 2 - کانادا 1

میلان برجان، آلیستر جانستون، کمال میلر، استیون ویتوریا، استیون اوستاکیو، آتیبا هاچینسون، ریچی لاریا، آلفونسو دیویس، تاجون بوکانان، جاناتان دیوید، کایل لارین
مربی: جان هردمن

تیم ملی کانادا:

کرواسی 0 – کانادا 1 دقیقه 2:
پاس خوب میلان بورجان در کرواسی به استفان اوستاکوو رسید که از سمت راست نفوذ کرد و یک پاس عالی را به لبه نقطه پنالتی فرستاد و آلفونسو دیویس با یک ضربه سر پرنده و دقیق دروازه لیواکوویچ را باز کرد.

تیم ملی کرواسی:

کرواسی 1 – کانادا 1 دقیقه 36:
پاس تکنیکی و دیدنی پریشیچ از جناح چپ منطقه کانادا، مالکیت توپ را به کراماریچ داد و با یک ضربه دقیق به چپ، این بار برجان را تسلیم کرد و توپ را وارد دروازه کرد.