گزارش زنده؛ مس کرمان ۱ گلغار سیرجان ۱

⚽️ توضیحات گل:

لبه:

* یکی از ویژگی های این دیدار بازگشت امیر قلعه نویی به ورزشگاه است که پس از جدایی از تیم ملی سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. سرمربی فعلی مس کرمان در آن زمان یکی از تاثیرگذارترین شاگردان کرمانی بود و سرمربی گل گهر در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی به او و صعودش با مس تیز را تبریک گفت.

با گزارش زنده این دیدار با مجله اخبار فوتبال همراه باشید.

دقیقه 34: باز هم رضا شخاری در موقعیت بسیار خطرناک دیگری از گل گهر قرار گرفت اما پاسی که روی تیرک دورتر قرار گرفت به پای شکاری متصل نشد تا فرصت سوم سیرجانی در این بازی در سی دقیقه ابتدایی از دست رفت. .

نیمه اول این بازی به ویژه در دقایقی که شاهد بازی دیدنی شاگردان قلعه نویی و حسین خانی بودیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گزارش زنده؛  مس کرمان ۱ گلغار سیرجان ۱

ترکیب گلگر:
محسن فروزان، مهران درخشان مهر، مهران گلزاری، علیرضا آرتا، مهدی تیکداری، علیرضا علیزاده، اریک بینما، محمد خدابنده لو، مرتضی تبریزی، کیروش استانلی، رضا شکاری.
سرمربی: امیر قلعه‌نوی

کرمان من (1-0): پاس مورب بلند و سریع مدافع میانی مس کرمان به سمت چپ خط دفاعی گل گهر به امین قاسمی نژاد رسید و این بازیکن بدون اینکه محوطه جریمه را به درستی ببیند توپ را به سمت عارف رستمی به داخل محوطه شش قدمی فرستاد. او که منتظر شوت بود، از کنار مدافع گل گهر در تیرک دروازه به نقطه فرود رسید و در دقیقه 43 با یک ضربه کناری دروازه محسن فروزان را به زیبایی باز کرد.
گل گهر (1-1): دو دقیقه بیشتر از گل مس کرمان نگذشته بود که این بار محمد خدابندلو که در سمت راست خط دفاعی مس یک پاس رو به جلو دریافت کرده بود، در حین حرکت با کنترلی دیدنی توپ را مهار کرد و از طریق مدافع مس تصمیم گرفت. مرتضی تبریزی را با یک پاس زیبا با بیرون پایش تک به تک کرد. تبریزی اشتباه نکرد و قبل از پایان نیمه اول با یک ضربه کرنر با پای راست دروازه مس را جبران کرد.

* به دلیل مشکل پخش زنده تصاویر در مرکز کرمان، این مسابقه شرایط پخش تلویزیونی را پیدا نکرد و تا این لحظه با نزدیک شدن به دقیقه 20 این مشکل همچنان پابرجاست.

دقیقه 27: ضربه ایستگاهی گل گهر را رضا شکری از موقعیتی خوب به زیبایی گرفت اما تیر دروازه مانع از گلزنی مهاجم میهمان شد.

*این دهمین بازی در تاریخ دو باشگاه کرمانی در لیگ است. در دیدارهای گذشته 6 برد گل گهر و یک برد مس به دست آمده بود که 3 بار دیدارهای این دو تیم با تساوی به پایان رسید. اما آخرین بازی مس و گل گهر فصل گذشته در جام حذفی بود که شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند در وقت اضافه گل پیروزی را به ثمر برسانند و با نتیجه 2 بر 1 به مرحله بعد صعود کنند.

سه شنبه – 8 سپتامبر
* کرمان من – گلغر سیرجان
ورزشگاه باهنر کرمان

لحظات حساس:

محمد قاسمی نژاد (35 ساله) کرمان من

*مهدی تیکداری و علیرضا آرتاکه در ترکیب اصلی گل گهر مقابل مس کرمان حضور دارند و از سوی آکادمی مس به فوتبال ایران معرفی شدند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* حضور هواداران کرمانی در ورزشگاه باهنر از دیگر اتفاقات ویژه این دربی است. شاگردان حسین خانی اولین بازی خانگی فصل را بدون حضور هواداران مقابل پیکان انجام دادند.

دقیقه 7: پاس خطرناک مهدی تیکدری در شرایطی که کی روش مهاجم برزیلی با قطع توپ و زدن اولین گل فصل خود یک بدن فاصله داشت، دروازه خالی مس کرمان را از دست داد.

💢 هشدار:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این دیدار از ساعت 19:30 در ورزشگاه باهنر کرمان آغاز می شود که شاگردان فرزاد حسینی با دو شکست و یک پیروزی خانگی به دنبال سه امتیاز این دیدار هستند. البته در سوی دیگر این بازی امیر قلعه نویی و شاگردانش قرار دارند که با کسب دو تساوی و یک پیروزی در سه دیدار ابتدایی فصل به دومین دربی کرمان رسیدند.

* از دقیقه 20 مشکل پخش زنده تصاویر تلویزیونی برطرف شد تا هواداران کرمانی از طریق گیرنده های خود این دیدار را دنبال کنند.

داوران: امیر عرببراقی، محمدرضا منصوری، مرتضی سلمان نژاد و ایمان کاهیش.
سرپرست: حیدر شکورو
ترکیب مس کرمان:
آرمان شهدادنژاد، علی تهامی، امیرحسین عسگری، میلاد خدایی اصل، حسین دوستدار، محمد صبوری، عارف زینلی، احمد نصیری، عارف رستمی، محمد قاسمی نژاد، محمدامین کاظمیان
مربی: فرزاد حسینخانی


سرویس خبر شماره: 1841216
8 سپتامبر 1401 در 8:38 ب.ظ
2.8K |

2نقطه نظر

پایان طوفانی نیمه اول با دو گل در سه دقیقه;