گزارش زنده؛ ملوان 3 – فولاد 1

* حواشی:

⚽ توضیحات گل:


سرویس خبر شماره: 1851502
11 نوامبر 1401 ساعت 17:00
4.9 هزار |

5نقطه نظر

نکونام منتظر شکست دیگری است!

ملوان یک – فولاد صفر (دقیقه 38: گل به خودی سینا شاه عباسی): ارسال خوب میلاد جهانی از سمت چپ زمین از کنار تیرک دروازه فولاد با ضربه سر مهدی مومنی به بیرون رفت.
مارین 2 – فولاد صفر (دقیقه 44: مهران احمدی): ارسال زمینی توپ از سمت راست زمین توسط موسی کولیبالی به طور ناقص مهار شد تا توپ به مهران احمدی برسد و این بازیکن با یک ضربه محکم از زمین گل دوم ملوان را به ثمر برساند.
مارین 2 – فولاد یک (دقیقه 1+45: حمید بوحمدان): ساسان انصاری در شلوغی محوطه جریمه ملوان صاحب توپ بود و حمید بوحمدان با شوت بیرون از ساق پاس این بازیکن را به قوس محوطه جریمه تبدیل کرد.
مارین 3 – فولاد یک (دقیقه 59: مجید عیدی): شاگردان ملوان با ارسال های متوالی توپ را پیش بردند و پس از پاس میلاد شعبانلو به محمدصادق بارانی، آن بازیکن توپ را در اختیار مجید عیدی قرار داد تا مدافع اصلی ملوان با دو ضربه سر چشم نواز سینا شاه عباسی و کریستوفر نت را به گل برساند. شلیک سخت از زمین برای سومین بار.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ملوان انزلی پس از پیروزی مقابل صنعت نفت در دو دیدار متوالی مقابل هوادار و پرسپولیس شکست خورد اما در بازی اخیر خود در تراکتورسازی به تساوی ارزشمند دست یافتند تا امروز با روحیه خوبی میزبانی کنند. بازی معوقه مقابل فولاد خوزستان را انجام دهید و قبل از رفتن به تعطیلات به پیروزی امیدوار باشید، اما از سوی دیگر شاگردان جواد نکونام که در 6 هفته گذشته پیروز نشده بودند و 4 تساوی و دو باخت متوالی داشتند، تلاش کردند تا این روند را به پایان برسانند. و سه امتیاز را کسب کنید.

مجید عیدی در دقیقه 59 گل سوم ملوان را مقابل فولاد به ثمر رساند تا نتیجه غیرمنتظره انزلی را رقم بزند.

گزارش زنده؛  ملوان 3 - فولاد 1

به تعویق افتادن هفته ششم لیگ برتر؛ چهارشنبه: 08/11/1401; 03:30.
ورزشگاه: زنده سیروس کایاکاران/ بدون تماشاگر.
داور: محمدحسین زاهدی فرد/ کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی و امیرمحمد داوودزاده; داور چهارم: سیدعلی اصغر یعقوبی/ ناظر داوری: نادر جعفری.

* لیست ملوان نسبت به آخرین بازی خود تنها یک تغییر دارد که توانست مقابل تراکتور یک امتیاز بگیرد و مصطفی نایج پور از لیست خارج شد و سیدعبدالله حسینی جایگزین او شد.
* محمد آبشک و یونس دلفی دو بازیکنی هستند که برخلاف بازی اخیرشان مقابل گل گهر در بازی امروز مقابل فولاد قرار گرفتند و جایگزین احمد عبدالله زاده و آیاندا پاتوسی شدند.
* حسینی که در ابتدای بازی تنها تغییر در ترکیب ملوان و خط دفاعی این تیم بود، در دقیقه 31 به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و علیرضا خوشکفا جایگزین او شد.
* شاگردان ملوان پس از به ثمر رساندن گل اول به کنار زمین آمدند و مازیار زارع را در آغوش گرفتند.
* نکونام پس از دریافت گل دوم با ناراحتی و ناراحتی به زمین مسابقه نگاه کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

فولاد خوزستان
کریستوفر نت، موسی کولیبالی، ایوب ولی، مهدی شیری، سینا شاه عباسی، محمد آبشک، حمید بوحمدان، یونس دلفی، وریا غفوری، ساسان انصاری و علی قربانی.
سرمربی: جواد نکونام

لحظات حساس:
دقیقه 2+45: محمد قدری از میانه زمین نفوذ شدیدی به سمت محوطه جریمه فولاد داشت اما ضربه آخر او قدرتی نداشت که توپ را وارد دروازه کند.
دقیقه 55: ارسال شاه عباسی از جناح چپ توسط صادقی مهار شد.
دقیقه 55: ساسان انصاری در محوطه جریمه ملوان سرنگون شد که زاهدی فر خطای مهاجم فولاد را تشخیص داد و اعتقادی به پنالتی نداشت.
دقیقه 58: مسعود زائرکظمینی از سمت راست زمین حرکت سریعی انجام داد که ضربه او به شکل خطرناکی به سمت دروازه فولاد رفت.

گزارش فوری دیدار تیم های ملوان و فولاد را در همین صفحه از “ورزه سه” دنبال کنید:

ملوان بندر انزلی
ایمان صادقی، سید عبدالله حسینی (31-علیرضا خوشکفا)، سعید کریمی، مجید عیدی، میلاد جهانی، محمود مطلق زاده، محمدصادق بارانی (46-میلاد شعبانلو)، مهران احمدی (55-مسعود زائر کاظمینی)، مهدی مومنی (6) سهیل فداکار)، محمد قدری و سجاد بازگیر.
سرمربی: مازیار زارع