گزارش زنده؛ پرسپولیس 0 – آلومینیوم 0

*طبق اعلام باشگاه پرسپولیس در حالی که اعلام شده بود بازی امروز بدون تماشاگر برگزار می شود و تیم میزبان از حضور هواداران خود محروم است، حدود 500 هوادار در ورزشگاه امام خمینی اراک حضور دارند و از تیم بومی حمایت می کنند!



مجله اخبار فوتبال داخلی

* مهدی رحمتی قبل از بازی در حال گرفتن عکس یادگاری با فرشاد فرجی بود که سروش رفیعی با بدخواهی پشت این دو، واکنش سرمربی آلومینیوم را برانگیخت.

لبه
* در صحنه ای که ترابی اعتقاد به کرنر داشت، کمک داور ضربه کرنر را نشان داد اما داور مدعی شد توپ مستقیم به سمت دروازه می رود. یحیی گل محمدی به شدت به داور برخورد کرد و مدعی شد با توجه به زاویه پاس گل باید حرف او را می پذیرفت.

دقیقه 28: ضربه هانسل زاپاتا از دروازه پرسپولیس خارج شد.

ترکیب پرسپولیس:

دقیقه 8: ارسال امید عالیشاه در محوطه جریمه به مهدی ترابی رسید اما ضربه او به دروازه نزدیک دروازه برخورد کرد.

هفته سوم لیگ برتر
ورزشگاه امام خمینی اراک / بدون تماشاگر
هیئت داوران: امیر عرب براقی، علیرضا ایلدروم، محمدجواد مداح، احمد محمدی/ سرپرست: هدایت ممبانی


سرویس خبر شماره: 1840440
04 سپتامبر 1401 ساعت 19:30
5.9 هزار امتیاز خبر|

19نقطه نظر

یحیی در جستجوی اولین در اراک

علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و یورگن لوکادیا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های آلومینیوم و پرسپولیس در حالی به مصاف هم رفتند که شاگردان یحیی گل محمدی امیدوارند با حضور لوکادیا اولین پیروزی فصل را رقم بزنند.

دقایق حساس:

دقیقه 9: ارسال سعید صادقی به محوطه جریمه آلومینیومی با ضربه سر زاپاتا به سمت دروازه به خودی همراه شد که پورحمیدی توپ را مهار کرد و مانع از باز شدن دروازه او شد.

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، علیرضا نقی زاده، والنتینو یوئل، محمود قائد رحمتی، هانسل زاپاتا، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی.

ترکیب آلومینیوم:

سرمربی: یحیی گل محمدی

مربی: مهدی رحمتی

پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف آلومینیوم می رود.

گزارش زنده؛  پرسپولیس 0 - آلومینیوم 0