گزارش زنده؛ پرسپولیس 0 – صنعت نفت 0

تیم داوری: امیرسامان سلزنی، مهدی علایقدر، هادی طوسی و سعید رحیمی / سرپرست: محمود رفیعی

صنعت نفت:
احسان مرادیان، محمد طیبی، میشم تحیدست، امید خالدی، حسین ساکی، حسین پورامینی، سینا مریدی، شیرالدین بابایوف، امیرحسین فرهادی، حکیم نصاری، میرهادی میرجوان.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1841395
سپتامبر 09, 1401 در 06:21 ب.ظ
194

2نقطه نظر

فرصتی عالی برای پیشی گرفتن از رقیب سنتی

قرمزها در اولین بازی خانگی خود در این فصل مقابل فولاد با سد سختی روبرو شدند و نتوانستند به پیروزی برسند و بعید است امشب مقابل دیگر حریف خوزستانی خود به راحتی به میدان بروند.پرسپولیس با این برد شانس زیادی برای شکست استقلال تهران دارد. همخوانی داشتن.

صنعت نفت که هفته گذشته با هدایت رضا پرکاس اولین پیروزی فصل خود را مقابل هواداران کسب کرد، انگیزه زیادی برای کسب امتیاز در ورزشگاه آزادی دارد.

پرسپولیس دومین برد فصل خود را مقابل صنعت نفت آبادان هدف قرار داده است.

گزارش زنده؛  پرسپولیس 0 - صنعت نفت 0

هفته چهارم لیگ بیست و دوم / چهارشنبه 09/06/1301 ساعت 18:30 / ورزشگاه آزادی

پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، مرتضی پورعلیگنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، یورگن لوکادیا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از تیم هایی که فصل گذشته پرسپولیس را در راه دفاع از عنوان قهرمانی نگه داشت، صنعت نفت آبادان بود. نفتی ها با هدایت منصوریان در هفته های پایانی لیگ بیست و یکم پرسپولیس را با نتیجه دو بر صفر شکست دادند. حالا پرسپولیس با چهره ای دگرگون شده به دنبال پاک کردن آن خاطره بد مقابل صنعت نفت در حضور هوادارانش است.