گزارش زنده: آلومینیوم 1 – سپاهان 1

سپاهان 1 – آلومینیوم 1: (عیسی مرادی، دقیقه 38): روی ارسال از سمت چپ امید السرفکن، عیسی مرادی با مهار توپ، با پورحمیدی تک به تک شد و درب آلومینیومی را باز کرد.

منتظر رویدادهای این بازی باشید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، طلایی پوشان سپاهان در یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر به عنوان صدرنشین لیگ در خانه آلومینیوم به مصاف شاگردان سید مهدی رحمتی می روند.

سرمربی: خوزه مورایس

⚽ توضیحات گل:
آلومینیوم یک – سپاهان صفر (16 دقیقه، محمود قائد رحمتی): روی ضد حمله اراکیس، محمود قائد رحمتی پس از بازگشت از مصدومیت با یک ضربه عالی از زاویه بسته با پای چپ، دروازه تیم سابقش را باز کرد.

دقیقه 29: با ارسال رامین رضاییان به داخل محوطه جریمه، امید نورافکن سعی کرد با ضربه سر محکم دروازه پورحمیدی را باز کند که این دروازه بان با موقعیت مناسب تام را در آغوش گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حسین پورحمیدی، سیدمهران موسوی، سید محمد احسن حسینی، وحید محمدزاده، اسماعیل شریفات، محمد مسلمی پور، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده، امین جهانکوهن، محمود قائد رحمتی و هانسل زاپاتا

سپاهان

لیگ برتر هفته بیست و یکم، سه شنبه 9 اسفند 1401
ورزشگاه امام خمینی
گروه داوری: سیدرضا مهدوی – امیررضا عاشور ماهانی – احد سلطانی – وحید زمانی / سرپرست هیئت داوران: ابوطالب طاهریان

لحظات حساس:
دقیقه 2: هانسل زاپاتا روی یک ضد حمله از گوشه محوطه جریمه فرصت گلزنی داشت که ضربه او را پیام الناهید مهار کرد.
دقیقه 8: شوت چالش برانگیز رامین رضاییان از پشت محوطه جریمه با اختلاف نسبتا کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 13: ارسال یک ضربه ایستگاهی به داخل محوطه جریمه، عیسی مرادی از زاویه بسته ضربه ای را زد که پورحمیدی توپ را مهار کرد.
دقیقه 24: هانسل زاپاتا از روی پاس عمقی پشت مدافعان سپاهان با مصام تک به تک شد که با بیرون آمدن به موقع مانع از گلزنی مهاجم خارجی ایرالکو شد.

آلومینیوم

خوزه مورایس برای دور نگه داشتن مردمش از سرخابی های پایتخت به صخره سخت مهدی رحمتی رسیده است.

گزارش زنده: آلومینیوم 1 - سپاهان 1

از سوی دیگر، آلومینیوم پس از کسب نتایج عالی در نیم فصل و شکست ناپذیری مقابل مدعیانی مانند پرسپولیس، تراکتور و گل گهر، حالا در شرایطی به استقبال سپاهان می رود که می تواند جایگاه خود را در رده ششم قرار دهد. جدول با برد در این بازی.

پیام نجاسگر، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، مسعود ریگی، سیدمحمد کریمی، امید نورافکن، محمد علینژاد، ایگور کاتاتائو و عیسی مرادی

مربی: مهدی رحمتی

سپاهان که پس از چند هفته بازی پیاپی در لیگ و پیروزی های حذفی و رقابت های پلی آف دوستانه مقابل پرسپولیس شکست خورد، حالا با شکست جام حذفی، تمرکز خود را روی لیگ برتر گذاشته و به دنبال حفظ صدرنشینی است.


سرویس خبر شماره: 1873075
9 مارس 1401 ساعت 17:00
11.1 هزار |

3نقطه نظر

رحمتی دوباره رهبر را مشخص می کند؟