گزارش زنده: آلومینیوم 2 – صنعت نفت 1

💠 هشدارها:
آلومینیوم: علیرضا نقی زاده (22)
صنعت نفت: حکیم نصاری (22)

ترکیب آلومینیوم:
حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده، هانسل زاپاتا، سیدمهران موسوی، محمدرضا آزادی، امین جهانکوهن (65- امیر نوری)، اسماعیل شریفات، سیدمحمد احسن حسینی (57- محمد کهوردمن)
مربی: مهدی رحمتی

لبه:
* در اتفاقی عجیب و باورنکردنی این دیدار با حضور تک دوربین و بدون اسلوموشن از شبکه افتر اراک پخش شد.
* نزدیک به هزار هوادار اراکی در ورزشگاه حضور یافتند و تیم شهر خود را تشویق کردند.
* بازیکنان صنعت نفت به شدت به اعلام خطای پنالتی علیه تیم خود اعتراض کردند و بازی برای دقایقی متوقف شد.
* پس از اینکه پورحمیدی توانست پنالتی ریکانی را مهار کند با تشویق شدید هواداران مواجه شد.
* پس از گل اول صنعت نفت، حسین پورحمیدی به شدت با این گل مخالفت کرد. او معتقد بود که تهدید با دستش وارد توپ شده است.
* سید مهدی رحمتی که به دلیل کارت قرمز مقابل هواداران این دیدار را از دست داد، از روی سکوها بازی را تماشا می کرد.
* با توجه به غیبت رحمتی، دستیاران او مانند فاضلی، نوازی، عمران زاده و … در حاشیه بودند و به بازیکنان مشاوره تاکتیکی می دادند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

آلومینیوم که در رده هشتم قرار دارد امیدوار است نتایج به نفع آنها باشد و این تیم بتواند با کسب سه امتیاز این بازی به رده پنجم صعود کند. اتفاقی که می تواند به دستاورد مهمی برای مهدی رحمتی و تیمش تبدیل شود.


سرویس خبر شماره: 1867016
07 فوریه 1401 در 03:34 ب.ظ |
4.8K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

رحمتی به مقام پنجمی دست یافت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در بازی هفته هفدهم لیگ برتر، آلومینیوم میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود. اراکیس در دو دیدار قبلی خود با تساوی زمین را ترک کرد و امروز به دنبال پیروزی مقابل حریف آبادانی است.

در یکی از بازی های هفته هفدهم لیگ برتر، آلومینیوم اراک میزبان صنعت نفت بحران زده بود.

گزارش زنده: آلومینیوم 2 - صنعت نفت 1

⚽ توضیحات گل:
آلومینیوم یک – صنعت نفت سفر (دقیقه 24: محمدرضا آزادی): کرنر ارسالی بازیکنان آلومینیوم به دروازه با خطای حسین سنگگیر روی آزادی همراه شد و داور بلافاصله خطای پنالتی را برای میزبان اعلام کرد. خود آزادی پشت این توپ ایستاد و بر خلاف جهت دروازه بان گل اول بازی را به ثمر رساند.
آلومینیوم 2 – صنعت نفت صفر (2+45 دقیقه: هانسل زاپاتا): در شرایطی که صنعت نفت قصد داشت گل تساوی را روی دروازه حریف به ثمر برساند، پرتاب بازیکنان این تیم پس از چندین دور در محوطه جریمه آلومینیومی به محمدرضا آزادی رسید. این بازیکن نیز با یک پرتاب قدرتمند توپ را به میانه میدان فرستاد و هانسل زاپاتا که به تنهایی در قوس مرکز زمین ایستاده بود با فراری پاک و در شرایطی که یکی یکی از خط هافبک بود. و مدافع صنعت نفت پیش رو نداشت به سمت دروازه میهمان رفت و فرزین با شوتی تماشایی گروسیان را فریب داد و گل دوم اراکیس را وارد دروازه حریف کرد.
آلومینیوم 2 – صنعت نفت 1 (دقیقه 55: میثم تهیدست): ارسالی از سمت راست به سمت دروازه آلومینیوم با ضربه سر سباستین همراه شد. پورحمیدی آن توپ را مهار کرد اما در برگشت توپ به میشم تحیدست رسید و به درون دروازه رفت تا آبادانی یکی از گل های خورده را جبران کند.

آبادانی که در جدول رده بندی و در منطقه سقوط ضعیف قرار دارد، در اراک برای برون رفت از بحران دست و پنجه نرم می کند.

در سوی دیگر صنعت نفت قرار دارد که در جلسات گذشته نتایج خوبی کسب نکرده است. این تیم در چهار بازی خود در لیگ برتر تنها 2 تساوی کسب کرده و از دور حذفی جام حذفی نیز کنار رفته است.

گزارش لحظه ای دیدار تیم های آلومینیوم و صنعت نفت را در همین صفحه «مجله اخبار فوتبال» دنبال کنید:
بازی هفته 17–22 لیگ برتر
جمعه: 07/11/1401; ساعت: 14:00
ورزشگاه: امام خمینی (ره) اراک / تقریبا هزار نفر
گروه داوری: کوپال ناظمی / یاران: حسن انتظیری – احد سلطانی; داور چهارم: شبیر بهروزی / ناظر: اکبر بخشی زاده

ترکیب صنعت نفت:
فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تحیدست، حسین ساکی، سباستین پیریز (64- محمدحسین بصری)، حکیم نصاری، طالب ریکانی، محمدرضا جلیل مظهر، حسین سنگگیر، محمد قنبری (64- عباس بواذر)، فردین یوسفی.
مربی: ادسون تاوارس

لحظات حساس:
10 دقیقه: کرنر ارسالی بازیکنان آلومینیوم به تیرک دور با ضربه سر محمدرضا آزادی همراه شد و توپ در دهانه دروازه به احسان حسینی برخورد کرد که ضربه سر آن توسط فردین یوسفی از روی خط برگشت و سپس ضربه قیچی هوشمندانه به پایان رسید. بالای دروازه .
دقیقه 13: با خطای مدافعان فویل توپ به طالب ریکانی برخورد کرد. این بازیکن با یک ضربه محکم از زاویه بسته دروازه اراکی را تهدید کرد که پورحمیدی با واکنش به موقع توپ را مهار کرد. باز هم توپ از کنار ریکانی گذشت و ضربه دوم او بار دیگر توسط پورحمیدی مهار شد و دروازه بان اراکی در عرض چند ثانیه یک دفعه تماشایی را انجام داد.
40 دقیقه : صنعت نفت در محوطه جریمه گیر کرده بود که ضربه پای چپ آن بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 42: پورحمیدی به راحتی شوت از راه دور بازیکنان صنعت نفت را در اختیار گرفت.
50 دقیقه: ممی زاده پس از ورود به محوطه جریمه با خطای جهان کهن سرنگون شد و داور یک پنالتی را به سود صنعت نفت اعلام کرد.
دقیقه 62: ضربه جهان کوهن از پشت محوطه جریمه توسط گروسیان مهار می شود و در برگشت اسماعیل شریفات دروازه حریف را باز می کند که به دلیل حضور این بازیکن در موقعیت آفساید گل مردود اعلام می شود.