گزارش زنده: اروگوئه 0 – کره جنوبی 0


سرویس خبر شماره: 1855304
03 دسامبر 1401 ساعت 16:32 |
1.2 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

رقابت جذاب سوارز و نونز با سون;

در طرف مقابل، کره جنوبی قبل از سفر به قطر در دو بازی یک بر صفر ایسلند و کامرون را شکست داد. قرمزها با تایید ستاره خود سون حریف آسانی برای اروگوئه نخواهند بود. پائولو بنتو برای این دیدار برنامه ریزی خاصی خواهد داشت و هدف تیمش در این جام یعنی خروج از گروه را مشخص می کند. او با اشاره به اهمیت و کیفیت والورده، نقش او را در تاکتیک های حریف برجسته کرد و به نظر می رسد برنامه خاصی برای والورده دارد.

جام جهانی 2022 قطر – گروه H
ورزشگاه: شهر آموزش (دوحه) – ساعت 16:30 – تماشاگران:
داور: کلمان تورپین (فزانس) / کمک: نیکلاس دانوس و سیریل گرینگور (فرانسه) داور چهارم: ایستوان کواچ (بلژیک) / داور ویدیویی: ژروم بریزارد (فرانسه)

در حساس ترین بازی روز گروه H جام جهانی، اروگوئه نماینده آمریکای جنوبی مقابل کره جنوبی قاره آسیا وارد مستطیل سبز می شود.

گزارش زنده: اروگوئه 0 - کره جنوبی 0

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد مهم ترین بازی مرحله گروهی هر دو تیم کره جنوبی و اروگوئه دیدار اول باشد. با در نظر گرفتن رونالدو و دوستانش روی کاغذ تیم اول، نبرد برای عنوان دوم بین نمایندگان آسیا و اروگوئه خواهد بود. اولین رقابت گروه H برای هر دو تیم حساس ترین رقابت ها خواهد بود. مردان آمریکای جنوبی به خوبی از اهمیت این دیدار آگاه هستند و دیگو آلونسو سرمربی این تیم در نشست خبری بر اهمیت این رقابت برای تیمش تاکید کرد. اروگوئه از 7 بازی اول خود در جام های گذشته تنها یک برد کسب کرده و در سه بازی شکست خورده است. این در حالی است که آنها در هفت دیدار قبل از جام جهانی تنها یک شکست مقابل تیم ملی کشورمان و یک تساوی مقابل آمریکا داشتند. آنها در سایر مسابقات پیروز شدند.

تیم ملی اروگوئه:
سرخیو روشه، دیگو گودین، خورخه خیمنز، مارتین کاسرس، ماتیاس اولیویرا، ماتیاس وسینو، فدریکو والورده، رودریگو بنتانکور، فاکوندو پلایستری، داروین نونس و لوئیس سوارز
سرمربی: دیگو آلونسو

تیم ملی کره جنوبی:
کیم سونگ گیو، کیم مین جائه، کیم یونگ وون، کیم مون وان، کیم جین سو، هوانگ این بیوم، جانگ وو یونگ، سون هیونگ مین، نا سانگ هو، لی جائه سونگ و هوانگ اوی جو
سرمربی: پائولو بنتو

ماسک و لباس محافظ خورشید قبل از بازی در رختکن کره، یادآور لباس رزم شرق آسیا است.



مجله اخبار فوتبال خارجی