گزارش زنده: استقلال صفر – نساجی صفر

محتوای پارچه:
علیرضا حقیقی، حامد شیری، علیرضا ابراهیمی، صابر حردانی، علی شجاعی، امیرمهدی جانمالکی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، رضا جعفری، محمد شریفی، کریم اسلامی
مربی: حمید مطهری

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بالاخره پس از کش و قوس های فراوان و حاشیه های فراوان، زمان برگزاری بازی سوپرجام کشور بین استقلال و نساجی فرا رسید. دیداری که 53 روز پیش در ورزشگاه آزادی برگزار شد و شاگردان ساپینتو با سه گل برد زمین را ترک کردند.

در سمت مقابل نساجی و حمید مطهری پس از شکست سنگین 3 بر صفر مقابل آلومینیوم وارد این بازی خواهند شد. آنها در هفته های گذشته موفق شدند گل گهر و فولاد را شکست دهند و در رده ششم لیگ برتر قرار بگیرند.


سرویس خبر شماره: 1851498
11 نوامبر 1401 در 04:31 ب.ظ |
6K امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

رقابت برای کسب آخرین جام فصل قبل

لحظات حساس:
دقیقه 5: مهدی قیدی با پشت به دروازه ضربه خود را وارد دروازه نساجی کرد که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 7: ارسال خوب جعفر سلمانی روی دروازه با ضربه سر ارسلان مطهری همراه شد که به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 14: حرکت دیدنی ارسلان مطهری از سمت راست و ورود او به محوطه جریمه با پاس خوب قائدی همراه شد که او با واکنشی دیدنی و با واکنشی دیدنی به سمت بوشهری وینگر آبی پوشان در نزدیکی نقطه پنالتی شوت کرد.
دقیقه 23: حرکت رضاوند از سمت چپ و پاس او با ضربه سر محبی همراه شد و توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 26: کرنر مهدی پور از بازیکنان 2 تیم عبور کرد و روی ضربه دوم به قیدی برخورد کرد که با باز شدن دروازه تبدیل به تیم او شد.

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم های استقلال و نساجی را در همین صفحه از “ورزه سه” دنبال کنید:
مسابقه سوپرجام فوتبال کشور فصل 1400-1401
چهارشنبه: 08/11/1401; زمان: ساعت 16:00
ورزشگاه: شهید باهنر کرمان / بدون تماشاگر
گروه داوری: بیژن حیدری / دستیاران: محمدرضا منصوری – اصغر محمدی; داور چهارم: مرتضی منصوریان / ناظر: بهرام مهرپیما

مسابقات سوپرجام در سال های اخیر همواره با موانع زیادی روبرو بوده است. امسال با چندین بار تغییر زمان و مکان برگزاری این مسابقه، در نهایت تصمیم گرفته شد که استقلال به عنوان قهرمان لیگ و نساجی قهرمان جام حذفی سال قبل در ورزشگاه شهید باهنر به مصاف یکدیگر بروند. کرمان. .

* تیم استقلال در شرایطی وارد ورزشگاه شد که تعدادی از هواداران آنها را تشویق کردند. فردی که هوادار نساجی بود با دیدن آرمان رمضانی خطاب به مهاجم استقلال گفت: استقلال را رها کن و به نساجی بیا!
* در حالی که می گفت چمن ورزشگاه بریده شده است، کمی بلند به نظر می رسید. حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران نیز در پاسخ به کیفیت چمن گفت: تا اینجای کار بد نیست!



مجله اخبار فوتبال داخلی

ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، کوین یاماگا، روزبه چشمی، آرش رضوند، مهدی مهدی پور، مهدی قیدی، محمد محبی و ارسلان مطهری.
مربی: ریکاردو ساپینتو

دو تیم استقلال و نساجی برای کسب فینال جام حذفی فصل گذشته فوتبال ایران به مصاف هم رفتند.

گزارش زنده: استقلال صفر - نساجی صفر

استقلال در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته و روند مثبتی دارد. آبی ها در جدول رده بندی دوم هستند و آخرین بازی خود در لیگ برتر را بردند تا با روحیه ای مضاعف به مصاف حریفان خود بروند.

* حواشی:
* قبل از شروع مسابقه، بازیکنان استقلال در حین حضور در زمین، کیفیت چمن را بررسی کردند.
* ایزد سیف الله پور قبل از شروع بازی به پلیس و سازمان برگزاری این دیدار اطمینان داد که مهمانان نساجی حاضر در سکوها نظم ورزشگاه را بر هم نخواهند زد. مدیرعامل نساجی همچنین از هواداران این تیم خواست نگران استقلال نباشند و فقط تیم خودشان را تشویق کنند. حدود پانزده هوادار نساجی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان حضور دارند.
* محسن کریمی و احمد موسوی دو بازیکن نساجی که در استقلال بازی می کردند قبل از شروع بازی با چند بازیکن استقلال دیدار و گفتگو کردند.
* حردانی، مرادمند، یزدانی، مهری، شهباززاده، بابایی، میرزایی، حامدی فر و رضایی بازیکنان ذخیره استقلال هستند. در این بین نام امیرعلی صادقی بازیکن جوان آبی ها هت تریک کننده در ترکیب تیم ملی در لیست مسابقات روز به چشم نمی خورد. صادقی که در بازی های تدارکاتی استقلال گل های خوبی را به ثمر رسانده، تاکنون تنها در سه بازی لیگ برتر در ترکیب آبی پوشان حضور داشته است.

💢 هشدارها:
استقلال: جعفر سلمانی (9)
پارچه: ایوب کلانتری (15)

* علی فتح الله زاده، حجت کریمی و پرویز مظلومی دو نفر از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال و همچنین سعید فتاحی، علی نظری جویباری و علی امیری در ورزشگاه حضور دارند.
* جام قهرمانی سوپرجام قبل از شروع مسابقات در جایگاه ویژه قرار گرفته است.