گزارش زنده: ایران صفر – آمریکا صفر

در آن سوی میدان پس از دو تساوی مقابل ولز و انگلیس، شاگردان گرگ برهالتر در تلاش برای پیروزی مقابل ایران هستند تا این پیروزی منجر به صعود آنها از مرحله گروهی جام جهانی 2022 شود، البته آنها به خوبی می دانند که آنها کار دشواری در برابر تیم هماهنگ و پرانرژی ایرانی دارند.

🇮🇷 تیم ملی ایران
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، سید مجید حسینی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی، علی قلی زاده، احسان حاج صفی، مهدی طارمی و سردار آزمون.
مربی: کارلوس کی روش

جدول فعلی مسابقات گروه B

تیم ملی فوتبال ایران به دنبال پیروزی مقابل آمریکا و راهیابی به مرحله حذفی جام جهانی است.

گزارش زنده: ایران صفر - آمریکا صفر

🏆 جام جهانی 2022 قطر – گروه B – دور سوم
🏟 ورزشگاه: الثمامه (دوحه سیتی) –
🗓 سه شنبه: 1401/09/08 الی 22:30
داور: آنتونیو متئو لاهوز (اسپانیا) / کمک ها: پائو سبرین دیویس و روبرتو دیاز پرز دل پالومار (اسپانیا) / داور چهارم: کوین اورتگا (پرو) / داور ویدیویی: مارتینز مونوئرا (اسپانیا); کمک داور ویدئویی: دی بورگوس بنگوئچا (اسپانیا) / داور پشتیبانی ویدئویی: هرناندز هرناندز (اسپانیا) / کمک داور آفساید: اورتگا کوئین (برزیل)

🔴 در حاشیه
* در ترکیب تیم ملی ایران نسبت به دیدار اخیر مقابل ولز تنها یک تغییر ایجاد شده است، علیرضا بیرانوند پس از بهبودی مصدومیت و به عنوان گارد ویژه به ترکیب اصلی بازگشت و سیدحسین حسینی جایگزین او شد.
* واکر زیمرمن و حاجی رایت، دو بازیکن آمریکایی، تمرینات خود را برای بازی اخیر خود مقابل انگلیس ترک کردند و کامرون کارتر ویکرز و جاش سارجنت جایگزین آنها شدند.
* در اقدامی جالب دو هوادار ویلچری در مراسم پیش از بازی مقابل داوران ایستادند که یکی از آنها در تمرین روز گذشته تیم ملی ایران حضور داشت.
* علیرضا جهانبخش که بازی مقابل آمریکا را به دلیل دو بار رزرو و یک محرومیت از دست داده بود، بازی را از مکان ویژه تماشا می کند.
* بازیکنان هر دو تیم قبل از شروع بازی یک اتحاد 11 نفره تشکیل دادند.
* مهدی طارمی آخرین توصیه ها را به بازیکنان محفل ایرانی انجام داد و از آنها خواست با آرامش کار کنند.
* در ثانیه های ابتدایی بازی رامین رضاییان با نفوذ از سمت راست زمین و دریبل زدن به عقب و جلو خطا را به ثمر رساند.
* ظرفیت کامل ورزشگاه الثمامه تکمیل شد و هواداران دو تیم با شور و شوق خاصی تیم خود را تشویق می کنند.
* بیرانوند که قبل از شروع مسابقه با یک گارد ویژه تمرین می کرد، در اوایل بازی بدون محافظ در زمین حاضر شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

⏱ لحظات حساس
دقیقه 6: حمله همه جانبه ایران از سمت راست محوطه جریمه آمریکا می توانست خطرناک باشد که پاس زمینی سردار آزمون منحرف شد و در ادامه پاس رامین رضاییان از کنار زمین عبور کرد و تنها یک گل برای ایران به همراه نداشت.

با گزارش لحظه به لحظه اتفاقات و حواشی دیدار تیم های ملی ایران و آمریکا در این صفحه از “مجله اخبار فوتبال” باشید:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران پس از آغاز غیرمنتظره جام جهانی 2022 با شکست سنگین 6 بر 2 مقابل انگلیس، عملکرد فوق العاده ای در دیدار اخیر خود داشت و توانست با نتیجه 2 بر صفر ولز را شکست دهد. 4 امتیاز کمتر از انگلیس و 2 امتیاز بالاتر از آمریکا، برای قرار گرفتن در رتبه دوم جدول گروه B، اما حالا که شاگردان کارلوس کی روش به مصاف آمریکا می روند، می توانند برنده یا حتی مساوی شوند (اگر ولز مقابل سه شیرها پیروز نشود) صعود خود به مرحله یک شانزدهم نهایی را تایید کنند.

🇺🇸 تیم ملی آمریکاآ
مت ترنر، کامرون کارتر-ویکرز، تیم ریم، سرجینو دست، آنتونی رابینسون، تایلر آدامز، وستون مک‌کنی، یونس موزس، تیموتی وه، کریستین پولیسیک و جاش سارجنت.
مربی: گرگ برهالتر


سرویس خبر شماره: 1856384
8 آذر 1401 ساعت 22:38 |
4.6 هزار |

0نقطه نظر

آماده برای تاریخ سازی و قدم گذاشتن در بازی پرستیژ؛