گزارش زنده: تونس 0-1 استرالیا

تونس صفر – استرالیا یک (24 دقیقه: میچل دوک): ارسال بلند سمت چپ کریگ گودوین به دروازه تونس پس از برخورد به مدافع این تیم روی سر میچل دوک فرود آمد و او نیز با ضربه سر دقیق دروازه تونس را باز کرد.

⚽ توضیحات گل:

متئو رایان، هری سوتار، کای رولز، فران کاراسیک (75- میلوس دگانچ)، عزیز بهیچ، آرون موی، جکسون اروین، ریلی مک گری (63- آیدین هرستیچ)، متئو لکی (84-کیانو بیکس)، میچل دوک (63-) جیمی مک لارن) و کریگ گودوین (Mabel 84 Hours)

سرمربی: جلال القدری

در دقیقه 74آرون موی از پشت محوطه جریمه دروازه تونس را هدف قرار داد اما ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
در دقیقه 87کاچریدا از سمت راست نفوذ کرد و برای خزری پاس داد اما ضربه این بازیکن توسط مدافع استرالیا مهار شد.

* جو ورزشگاه الجنوب کاملاً سودمند است تونسی ها و هر بار که بازیکنان استرالیا صاحب توپ می شوند، هواداران تونس با سوت های خود به بازیکنان استرالیا فشار می آورند.


سرویس خبر شماره: 1855638
05 دسامبر 1401 در 03:30 ب.ظ
7.2 هزار |

0نقطه نظر

عقاب های کارتاژ در اندیشه تاریخ

در دقیقه 21محمد دراغار از فاصله تقریبا 30 یاردی دروازه استرالیا را هدف قرار داد اما ضربه او با اختلاف از کنار دروازه ترنر به بیرون رفت.
در دقیقه 40بازیکنان تونس با یک شوت توانستند موقعیت گلزنی ایجاد کنند و عصام الجبلی پس از ورود به محوطه جریمه توپ را به المساکنی داد و او نیز با یک پاس کوتاه به سمت راست توپ را به دراگر رساند اما آن آخرین ضربه بازیکن پس از برخورد به سمت مدافع استرالیایی راهی کرنر شد.
در دقیقه 43استرالیایی ها یک ضربه آزاد به خط هافبک دریافت کردند و پاس بلند آن تیم روی سر دوک نشست، اما ایمن داهمان این بار آنها را از گلزنی باز داشت.
در 45+2 دقیقهنفوذ جبلی از سمت راست و ارسال زمینی او به محوطه جریمه به المساکنی رسید اما ضربه آن بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه ترنر به بیرون رفت.
در دقیقه 55باز هم استرالیایی ها توپ را از سمت چپ پایین جایی که گودوین حضور داشت بردند و او سعی کرد با یک پاس عرضی برای دوک دو گل بزند اما توپ از کنار پای آن بازیکن عبور کرد و به بیرون رفت.
در دقیقه 70همکاری خوب گودین و مک لارن در سمت چپ باعث شد تا بازیکن تازه وارد استرالیایی نفوذ کند، اما ارسال خوب مک لارن به ماتئو لکی نرسید و توپ با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
در دقیقه 72شوت خوب المساکنی از سمت چپ را رایان مهار کرد و توپ به کرنر رفت.

داور: دانیل شیبرت

ایمن دهمن، منتصر الطالبی، یاسین مریا، دیلان برون (74-وجدی کچریدا)، علی عبدی، محمد دراغار (46-فرجانی ساسی)، الیاس صخیری، عیسی العیدونی (67-وهبی خضری)، نعیم سلیتی، یوسف. المسکنی و عصام الجبلی (74- طه یاسین خنیسی)

با گزارش لحظه به لحظه وقایع و پشت صحنه دیدار تیم های ملی تونس و استرالیا در این صفحه از “ورش سه” همراه باشید.

استرالیا اما در اولین دیدار مقابل قهرمان جهان شکست سنگینی را متحمل شد. اگرچه آنها با یک گل زودهنگام مقابل خروس ها پیش افتادند، اما در پایان چهار بار گل خوردند تا بدون امتیاز در قعر جدول قرار بگیرند. گراهام آرنولد بعد از بازی گفت که این مسابقه تمرین خوبی برای ما بود و اکنون برای شکست تونس آماده می شویم.

لحظات حساس:

سرمربی: گراهام آرنولد

ساعت 13:30 به وقت ایران

تیم ملی تونس:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان جلال قدری که در بازی اول فراتر از حد انتظار ظاهر شدند، حالا به دنبال برد مقابل استرالیا هستند تا شانس خود را برای خروج از این ورزشگاه زنده نگه دارند. تونس در دور اول موفق شد با نمایشی درخشان جلوی تیم دانمارک را بگیرد.

لبه:

جام جهانی 2022 قطر – گروه D
ورزشگاه: ورزشگاه الجنوب

* در 10 دقیقه اول هیچ توپی در کناره نبود مت رایانسنگر استرالیا از بین نرفته و او هنوز در این بازی تکل نخورده است.
*یکی از هواداران استرالیایی حاضر در ورزشگاه عروسک کانگورو بادی را در دست گرفته و تیمش را تشویق می کند.
*پس از خطای بازیکنان تونس به دوک و افتادن آن بازیکن روی زمین، یکی از مستشاران تونسی توپ را به پایین زمین پرتاب کرد و توپ به صورت میچل دوک برخورد کرد و درگیری خفیفی بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد. اما با دخالت داور بلافاصله پایان یافت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دومین روز از هفته دوم جام جهانی با رقابت تیم های تونس و استرالیا در گروه D آغاز می شود.

گزارش زنده: تونس 0 - 1 استرالیا

تیم ملی استرالیا:

💠 هشدارها
عیسی العیدونی ۲۶
علی عبدی ۶۴
فرجانی ساسی 90+2