گزارش زنده: سوئیس 1 – صربستان 1

وانیا میلینکوویچ-ساویچ، استرینیا پاولوویچ، میلوش ولیکوویچ، نیکولا میلینکوویچ، ساسا لوکیچ، فیلیپ کاستیک، آندریا ژیوکوویچ، دوسان تادیچ، سرگی میلینکوویچ-ساویچ، الکساندر میتروویچ و دوسان ولاوویچ


سرویس خبر شماره: 1856970
11 دسامبر 1401 در 10:59 ب.ظ
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

جنگ ظهور اروپایی ها در دوحه

مربی: دراگان استویکوویچ

لحظات حساس:

گرگور کوبل، مانوئل آکانجی، فابیان شار، سیلوان ویدمر، ریکاردو رودریگز، رمو فرولر، گرانیت ژاکا، ژردان شقیری، روبن وارگاس، گابریل سو و بریل امبولو.

دقیقه 1: اولین توپی که بازیکنان سوئیس به دست آوردند توانست در محوطه جریمه به امبولو برسد اما ساویچ توپ را مهار کرد و توانست دوباره توپ برگشتی را مهار کند.

دقیقه 10: ژیوکوویچ با نفوذ توپ از سمت راست توپ را پیش برد و پس از دور شدن با پای چپ به سمت دروازه سوئیس شوت زد که توپش به تیرک دروازه برخورد کرد.

سوئیس یک – صربستان صفر (ژردان شکیری – 20)

⚽️ توضیحات گل:

دو تیم سوئیس و صربستان آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی قطر را برگزار خواهند کرد.

گزارش زنده: سوئیس 1 - صربستان 1

ساعت 22:30 به وقت ایران

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو تیم برای راهیابی به مرحله حذفی با یکدیگر مبارزه مستقیم خواهند داشت و صربستان در صورت پیروزی مقابل سوئیس و شکست نخوردن برزیل مقابل کامرون می توانند راهی مرحله بعد شوند. شاگردان استویکوویچ نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و شایعات زیادی مبنی بر اختلاف بین بازیکنان به دلیل مسائل خانوادگی در تیمشان شنیده می شد.

تیم ملی صربستان:

با این حال، سوئیس با تکیه بر خط دفاعی ثابت خود، مسابقات را با نوسان کم دنبال کرد. آنها کامرون را به اقتصادی ترین شکل ممکن بردند و اجازه دادند برزیل فقط یک گل بزند، بنابراین پیش بینی ها این است که بازی کم گل خواهد بود.

مهار تادیچ در خط میانی نتیجه داد و او توپ را از سمت چپ محوطه جریمه از کنار میتروویچ عبور داد و مهاجم فولام با یک ضربه سر خوب دروازه سوئیس را باز کرد.

ریکاردو رودریگز از سمت چپ نفوذ کرد و پس از ورود به محوطه جریمه یک سانتر ارسال کرد و بازیکنان صربستان در دفع توپ با مشکل مواجه شدند و توپ به سو رسید و او توپ را به سمت راست برد و شقیری با یک گل ساویچ را به ثمر رساند. ضربه باز

صربستان در بازی قبل نشان داد که هر چقدر هم که بتواند در خط حمله خوب ظاهر شود، در خط دفاع هم به همان اندازه آسیب پذیر است و باید دید صربستان می تواند مانعی برای این تیم شود یا خیر.سوئیس در راه دور حذفی .

سوئیس 1 – صربستان 1 (27- الکساندر میتروویچ)

با گزارش لحظه به لحظه وقایع و پشت صحنه دیدار تیم های ملی سوئیس و صربستان در همین صفحه “ورش سه” همراه باشید.

سیلوان ویدمر 14- سوئیس

سرمربی: مورات یاکین

تیم ملی سوئیس:

💢 هشدار:

جام جهانی 2022 قطر – گروه G
استادیوم: استادیوم راس ابوعبود (974)

لبه:



مجله اخبار فوتبال خارجی

دقیقه 5: کرنر ارسالی بازیکنان صربستان روی سر میلنکوویچ فرود آمد اما ضربه سر چکشی این بازیکن از دست رفت.

داور: فرناندو راپالینی / کمک داور اول: خوان پابلو بلاتی / کمک داور دوم: دیگو یامیل بونفا