گزارش زنده: صنعت نفت 0 سپاهان 0


سرویس خبر شماره: 1848009
21 مه 1401 ساعت 6:30 ب.ظ.
171

0نقطه نظر

هفته نهم رقابت های لیگ برتر؛

* خوزه مورایس در این بازی دو تغییر قابل توجه نسبت به دو بازی قبلی انجام داد و محمدرضا حسینی و علینژاد از ترکیب اصلی خارج شدند و به جای این دو احمدزاده و کامسوبا در ترکیب اصلی بازی می کنند.

تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه تختی آبادان به دنبال چهارمین برد فصل است.

گزارش زنده: صنعت نفت 0 سپاهان 0

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو تیم در شرایطی کاملا متفاوت مقابل هم قرار گرفتند. از یک طرف تیم میهمان است که با مورایس برای صعود به صدر جدول تلاش می کند و با 12 امتیاز از سه تیم استقلال، پرسپولیس و گل گهر عقب است و در سمت دیگر زمین مسابقه صنعت نفت آبادانی که این آخرین دیدارها را انجام داده است. او عملکرد خوبی نداشت و کسب 5 امتیاز در 8 بازی اخیر این بازی خانگی همچنان به دنبال کسب امتیاز است
با گزارش زنده این دیدار با “ورزه سه” همراه باشید.
*پنجشنبه 21 اکتبر
نفت آبادان – سپاهان; ورزشگاه تختی آبادان; تعداد تماشاگر: بدون تماشاگر
داوران: حسن اکرمی – یعقوب سخنان – رحیم حاجیلو – جواد رحیم زاده
استاد راهنما: رحیم رحیمی مقدم
ترکیب صنعت نفت آبادان:
فرزین گروسیان – امیرحسین فرهادی، محمد طیبی، میشم تهیدست، حسین ساکی، رحیم علقبیش، حکیم نصاری، فاخر تهامی، عباس بوادر، مهدی مامی زاده و شیرالدین بابایف.
مربی: فیروز کریمی
ترکیب سپاهان:
پیام مورد نیاز – امید نورافکن، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی، محمد کریمی، محمد قربانی، فرشاد احمدزاده، الویس کامسوبا و شهریار مغانلو.
سرمربی: خوزه مورایس

لبه:

* تغییر قابل توجه در فهرست نفت آبادان این است که پس از هشت هفته، فرزین گروسیان جای احسان مرادیان را در لیست اصلی گلزنی گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* تیم فوتبال صنعت نفت پس از به خدمت گرفتن فیروز کریمی، دیداری را در خانه با تساوی یک بر یک به پایان رساند و در آخرین بازی مقابل ملوان در انزلی شکست خورد. آنها به دنبال سه امتیاز بازی در این بازی هستند.