گزارش زنده: فن صفر – تراکتور صفر

ترکیب تراکتور:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمد آقاجانپور، میلاد کر، صفا هادی، مهدی کیانی، ریکاردو آلوز، گوستاوو وگنین، محمد قنبری، مهدی هاشم نژاد و رضا اسدی.
مربی: پاکو خامس

1799868

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر، هواداران در ورزشگاه پاس قوامین میزبان تراکتور هستند که این روزها در بهترین شرایط خود قرار دارد.

*در دقیقه 8 بازی برخورد شدید محمدرضا اخباری با بازیکن داخلی باعث شد تا داور سریعا تیم پزشکی را به میدان دعوت کند.
* در دقیقه 39 تیم پزشکی مجددا وارد زمین شد تا وضعیت محمدرضا اخباری را بررسی کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

لحظات حساس:
دقیقه 18: ارسال ریکاردو آلوز از سمت چپ روی ضربه سر رضا اسدی فرود آمد اما ضربه سر محکم او با واکنش دیدنی محمدرضا خالدآبادی راهی کرنر شد.
دقیقه 31: ضربه ایستگاهی ارسالی آلوز با ضربه سر مهاجم تراکتورسازی همراه شد که با اختلاف کمی در کنار دروازه ارسال شد.
دقیقه 42: ضربه سر آرام محمدجواد محمدی را اخباری به راحتی دریافت کرد.
دقیقه 43: پاس محمد چهارمحالی در داخل محوطه جریمه به رزی طالب رسید اما ضربه بی دقت او به پای مدافعان تراکتور برخورد کرد و از منطقه خطر دور شد.
45 دقیقه: پاس این بازیکن از سمت راست پس از عبور از محمدجواد محمدی در محوطه شش قدمی مقابل پای چهارمحالی فرود آمد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

🔻کارت زرد:
پنکه: محمدجواد محمدی (30 ساله)

نیمه اول این بازی برخلاف بازی های قبلی تراکتورسازی با موقعیت های کمی دنبال شد. در دقیقه 18 پاس ریکاردو آلوز به رضا اسدی اولین موقعیت خطرناک مسابقه را ایجاد کرد اما خالدآبادی با واکنش دیدنی خود مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

ترکیب فن:
محمدرضا خالدآبادی، مرتضی منصوری، عزت الله پورقاز، فریبرز گرامی، سپهر روزیطلب، نیما عزیری، محمدمهدی مهدیخانی، حسین صادقی، محمد چهارمحالی، بابک مرادی و محمدجواد محمدی.
مربی: ساکت الهامی


سرویس خبر شماره: 1869312
19 فوریه 1401 در 03:05 ب.ظ
3.9 هزار |

4نقطه نظر

صعود به گروه خواستگاران تهران؟

حواشی:
* زمین چمن ورزشگاه پاس قوامین شرایط مساعدی دارد و بازی در آب و هوای مساعد برگزار می شود.
*با وجود اینکه اکثر مسابقات لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار می شود اما در این دیدار خبری از حضور تماشاگران در سکوها نیست.
* شنیده می شود هوشنگ نصیرزاده تعدادی از هواداران تراکتورسازی را با خود به مجموعه پاس قوامین آورده بود که به دلیل مخالفت شدید یگان ویژه نتوانست آنها را وارد ورزشگاه کند.
* قبل از شروع بازی، اعضای نیمکت میزبان به دیدار تیم میهمان رفتند و در این بین در سکوتی الهام‌آمیز، از مترجم پاکو خمس خواست که به مربی-سرپرست بگوید که می‌خواهد چنین مربیانی در فوتبال ایران داشته باشد. و اینکه او از داشتن آن در تراکتور بسیار خوشحال است.
* ساکت الهامی قبل از شروع بازی محمد عباس زاده را به گرمی در آغوش گرفت.
*قبل از بازی رضا اسدی برای گرفتن مجوز به سمت ساکت الهامی رفت و سرمربی هواداران در پاسخ گفت که ما خودمان بازیکنان را تمرین می کردیم اما حالا باید جلوی ما بازی کند.

◀️هفته نوزدهم لیگ برتر
🏟ورزشگاه پاس قوامین / بدون تماشاگر
👕گروه داوری: امیر عرب براقی، محسن سلطانی، میلاد قاسمی، مهدی اجاقی / سرپرست: نادر جعفری

پس از آن هر دو تیم موقعیت های نیمه دومی داشتند که در نهایت در دقایق پایانی نیمه اول این هوادار بود که فرصت باز کردن دروازه تک به تک را پیدا کرد. ضربه سر اما ضربه بی پروا چهارمحالی. از بالای دروازه گذشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه اول بازی هادار و تراکتور با تساوی بدون گل به پایان رسید.

گزارش زنده: فن صفر – تراکتور صفر