گزارش زنده: لهستان 1 – عربستان 0

کمک اولیه رنار به دلیل اعتراض در دقیقه 28 توسط داور جریمه شد.
* پس از برخورد با لواندوفسکی در هنگام سقوط، دست راست علی البلاحی زیر پای راست لوا قرار گرفت و بازی برای رسیدگی به وضعیت او متوقف شد، اما او در نهایت به زمین بازگشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ترکیب عربستانی:
محمد العویس، عبدالله العمری، علی البلیحی، سعود عبدالحمید، محمد الباریک، عبدالله المالکی، سامی النجایی، محمد کنو، فراس البریکان، سالم الدوساری و صالح ال -شهری.
مربی عربستان: هروه رنارد

لوا و دوستانش توپ را به سمت سقف دروازه عربستان پرتاب کردند، بنابراین رنارد و هواداران سعودی مات و مبهوت شدند.

گزارش زنده: لهستان 1 - عربستان 0

* باز هم به نظر می رسد یکی دیگر از بازیکنان عربستانی از ناحیه سر آسیب دید و بازی برای مدتی متوقف شد. لحظاتی بعد آلبورایک از زمین بلند شد و به بازی ادامه داد. رنارد و تصاویر تلویزیونی حرکت غیرعادی آرنج متیو کش را در صحنه برخورد نشان داد.
*قبل از شروع بازی بازیکنان عربستان با پیراهن هم تیمی مصدوم خود ادای احترام کردند.

💠 هشدارها:

* داور در دقیقه 10 بازی را قطع کرد تا به لواندوفسکی و محمد کانو اخطار کند که بازی را با آرامش بیشتری دنبال کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیمه جالبی بین دو تیم لهستان و عربستان رقم خورد اما برخلاف روند بازی، گل به نام لهستان نوشته شد. گرین هاکس از همان ابتدا با فشار بالا و دوندگی نتوانست به لهستان اجازه ایجاد موقعیت را بدهد و تا دقایق پایانی در جریان بازی بود اما حمله سریع و شروع مجدد خوب شچینی در نهایت به زیلنسکی اجازه داد دروازه عربستان را باز کند. در ادامه، عربستان فشار بیشتری وارد کرد و در نهایت صاحب یک پنالتی شد، اما ستاره بی چون و چرای نیمه اول با دو واکنش فوق العاده الدوساری و آلبوریک را به کرنر فرستاد تا لهستان به عنوان برنده به رختکن برود.

کارت زرد برای لهستان: جیکوب کیور (15)، متی کش (16)، آرکادیوز میلیک (19)
کارت زرد عربستان: عبدالله المالکی (20)، عبدالله الامری (4+45)

ترکیب لهستان:
وویچ شچانی، کمیل گلیک، یاکوب کیویور، متیو کش، بارتوش برژینسکی، گرژگورز کریچوویاک، کریستین بیلیچ، آرکادیوش میلیک، پرزمیسلاو فرانکوفسکی، پیوتر زیلینسکی و رابرت لواندوفسکی
سرمربی: چسلاو میخنویچ

⏱ دقایق حساس:
دقیقه 8: بازی شجاعانه بازیکنان عربستان در این دقایق به چشم می خورد. الدوساری با حرکت بدنی زیبا حریف خود را بلند کرد و راهی دروازه عربستان شد اما ضربه او با برخورد با سر مدافع لهستان به کرنر رفت.

🔴لبه:
* هواداران عربستانی پس از جست و جوی مسی حالا با بنر به دنبال لواندوفسکی افسانه ای هستند.

⚽ توضیحات گل:
لهستان 1 – عربستان سعودی 0
دقیقه 39: شروع طولانی و دقیق شچانی نزدیک به خط نیمه رسید و بازیکن لهستانی با یک ضربه توپ را به لوا داد و پاس شش قدمی زیلنسکی را جلوی دروازه قرار داد و او نیز سقف دروازه را پیدا کرد.

دقیقه 14: حمله فوق العاده بازیکنان عربستان با عملکرد محمد کانو باعث شد شزنی واکنش فوق العاده ای نشان دهد و با یک دست توپ را به کرنر بفرستد. محمد کانو با برداشتن توپ و پشت سر گذاشتن سه بازیکن لهستانی به لبه محوطه جریمه لهستان رسید و پس از یک – دو با هم تیمی خود، با یک ضربه کناری سقف دروازه لهستان را نشانه رفت اما شچانی گلزنی کرد. توپ را به گوشه دروازه زد.
دقیقه 26: در نهایت در یک کرنر لهستان موفق شد به خود فرصت بدهد. ارسال خوب زیلنسکی در میانه محوطه جریمه روی ضربه سر بیلیچ قرار گرفت و او هم ضربه سر عالی ای زد اما الشهری با موقعیت یابی صحیح توپ را به کرنر فرستاد. ضربه کرنر دوم نیز ناکام ماند.

جام جهانی 2022 قطر – گروه C
ورزشگاه: شهر آموزش (دوحه) – ساعت 16:30 – تماشاگران:
داور: ویلتون سامپایو (برزیل) / کمک: برونو باچیلیا (برزیل) برونو پیرس (برزیل)، داور چهارم: کوین اورتگا (پرو) / داور ویدیویی: آرماندو ویارئال (ایالات متحده آمریکا)


سرویس خبر شماره: 1855691
05 دسامبر 1401 ساعت 17:28 |
11.8K |

6نقطه نظر

لوا گل نزد، اما گل زد

دقایق 1+45: دو واکنش بیش از حد شزنی باعث شد عربستان شانس طلایی برای تساوی را از دست بدهد. ابتدا پنالتی الدوساری را مهار کرد و سپس ضربه محمد آلبوریک را از شش قدم به کرنر فرستاد تا لهستان بتواند امید خود را زنده نگه دارد و دروازه خود را بسته نگه دارد. بدون شک، وویچ شزانی ستاره لهستان در این نیمه بود.

پیش بینی می شد که فصل باورنکردنی لوا همچنان ادامه داشته باشد زیرا او رکورد گل نزدن در جام جهانی را شکست. اتفاقاً بعد از یک نیمه ضعیف مقابل مکزیک، روبرت یک پنالتی را به شدت دریافت کرد تا هواداران لهستان خوشحال شوند، اما اوچوآ افسانه ای با یک مهار خوب توانست دومین پنالتی ماه لواندوفسکی را مهار کند. فرصت طلایی برای لهستان که با بزرگترین امیدش در این جام از دست رفت. امروز، لواندوفسکی وارد زمین می شود تا تمام آن آمارهای منفی را پاک کند. با توجه به باخت آرژانتین هنوز جایگاه ثابتی در این گروه وجود ندارد و فرصت خوبی برای شاگردان چسلاو میخنویچ است تا در صورت شکست از عربستان بخشی از امیدهای صعود خود را جمع کنند.