گزارش زنده: نساجی 0 – صنعت نفت 0

منسوجات مازندران:

اولین بازی لیگ برتر پس از وقفه 2 ماهه در ورزشگاه وطنی با جدال نساجی و نفت آغاز می شود.

گزارش زنده: نساجی 0 - صنعت نفت 0

فرزین گروسیان، محمد طیبی، میشم تحیدست، حسین ساکی، امید خالدی، محمد قنبری، فردین یوسفی، حسین پورامینی، حکیم نصاری، عباس بوادر و میرهادی میرجوان.


سرویس خبر شماره: 1860101
28 دسامبر 1401 در 1:40 ب.ظ
447 امتیاز خبر

0نقطه نظر

اولین بازی لیگ بعد از 2 ماه;

علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیرمهدی جانمالکی، علی شجاعی، سیداحمد موسوی، اکبر صادقی، محمد شریفی، فرزاد زمهران، صابر حردانی، آدما نیان، کریم اسلامی.

مربی: ادسون تاوارس



مجله اخبار فوتبال داخلی

مربی: حمید مطهری

صنعت نفت آبادان:

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم های نساجی و صنعت نفت را در همین صفحه «ورزه سه» دنبال کنید:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو تیم در این فصل شرایط کاملا متفاوتی را پشت سر می گذارند. در ابتدای فصل هر دو تیم مجبور به تغییر سرمربی شدند و مطهری از کادر فنی یحیی گل محمدی جدا شد و به نساجی پیوست و رضا پرکاس راهی آبادان شد. شرایط برای مطهری خوب پیش رفت و او نتایج خوبی گرفت و توانست با کسب 4 برد و 4 تساوی و البته ثبت 3 باخت قائم شهری را در رده ششم جدول حفظ کند و نتایج او نیز مورد رضایت هواداران این تیم قرار گرفت.

هفته دوازدهم لیگ برتر؛ دوشنبه: 1301/09/28; زمان: 14
ورزشگاه: شهید وطنی قائم شهر
داور: مهدی اوجاقی/ کمک ها: حسین ظهیری و امین زاهدی; داور چهارم: شبیر بهروزی/ ناظر: اکبر بخشی زاده

اما پرکاس پس از عملکرد ضعیف در ابتدای فصل اخراج شد و مسئولان نفت در اقدامی عجیب فیروز کریمی را به عنوان سرمربی معرفی کردند. کریمی نتوانست به نتایجی که هواداران از این تیم می خواستند دست یابد و در تعطیلات لیگ جای خود را به ادسون تاوارس داد تا اولین بازی صنعت نفت در فصل جاری تحت هدایت سومین سرمربی این تیم باشد. نفت با 1 برد، 3 تساوی و 7 باخت قعر جدول لیگ برتر است و تاوارس کار سختی برای بقا در لیگ برتر پیش رو دارد.