گزارش زنده: پیکان سفر – نفت مسجد سلیمان صفر


سرویس خبر شماره: 1868208
13 فوریه 1401 در 4:01 ب.ظ
2.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

روز تقابل اندیشه های حسینی و عنایتی

در طرف مقابل نفتی ها پس از تغییراتی که روی نیمکت تیمشان ایجاد کردند به دنبال برد در این دیدار خارج از خانه با رضا عنایتی هستند. نفت برای برون رفت از بحران چاره ای جز پیروزی در این دیدار خارج از خانه ندارد.

ترکیب فلش:
رشید مظاهری، سامان فلاح (25-محمدعلی کاظمی)، بهروز نوروزی، میلاد بدرقه، علی رمضانی، امیر طاهر، رضا ثابتیمانی، جواد آزاده، مهدی لطفی، شارزود تمیروف، ساسان حسینی
سرمربی: مجتبی حسینی

1797538

روایت لحظه به لحظه تقابل تیم های پیکان و نفت مسجد سلیمان را در همین صفحه از “ورزه سه” دنبال کنید:
بازی هفته 18–22 لیگ برتر
پنجشنبه: ۱۳۰۱/۱۱/۱۳; ساعت: 15:00
ورزشگاه: پاس قوامین / بدون تماشاگر
گروه داوری: سعید رحیمی مقدم / یاران: سیدی یعقوب حجتی – ایوب غلامزاده; داور چهارم: مهدی جبرائیلی

1797540

نفت مسجد سلیمان برای فرار از انتهای جدول و پیکان برای کسب رتبه تک رقمی امروز به مصاف هم رفتند.

گزارش زنده: پیکان سفر - نفت مسجد سلیمان صفر

💢هشدار:
نفت مسجد سلیمان: اسماعیل بابایی (45+2)

ترکیب روغن مسجد سلیمان:
فرهاد ماجد کرمانشاهی، علیرضا دغاغله، حسین شنانی، پیمان رنجبری، میشم نقی زاده (33- عقیل کعبی)، مسلم مجدمی، حسین گودرزی، سینا عبدالهی، اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی، رضا دهقانی
سرمربی: رضا عنایتی

شاگردان حسینی در بازی هفته گذشته برابر یکی از حریفان خود مس کرمان به پیروزی رسیدند و امروز در صورت برتری بر نفت مسجد سلیمان می توانند به رده های بالاتری دست یابند و از انتهای جدول فاصله بگیرند.

به گزارش “ورزه سه”، نبردی تمام عیار برای رهایی از قعر جدول. پیکان و نفت مسجد سلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. خودروسازان هفته قبل پیروز ظاهر شدند و اکنون در فکر شکست دادن حریف خود برای کسب رتبه تک رقمی هستند.

در حاشیه:
* بازیکنان سابق پیکان از جمله اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی و میثم نقی زاده برای استراحت از مجتبی حسینی به سمت نیمکت خودروسازان رفتند.
* فرهاد کرمانشاهی که هفته گذشته پیکان را ترک کرد و به نفت مسجد سلیمان پیوست، امروز اولین بازی خود را مقابل تیم سابقش برگزار می کند.
* سامان فلاح در دقیقه پنجم بازی مصدوم شد. او پس از مداوا توسط کادر پزشکی به زمین بازگشت اما نتوانست به بازی ادامه دهد و زمین را ترک کرد.
* میشم نقی زاده نیز به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی