گزارش زنده گلغر 0 – سپاهان 0

* حواشی:
* هواداران سپاهان در جریان گرم کردن بازیکنان از پیام زاهد خواستند تا با رشید مظاهری به سراغ آنها برود تا رشید مظاهری هم انگیزه پیدا کند.
* حضور میلاد زکی پور در ترکیب اصلی سپاهان مقابل تیم سابقش گلگهر از نکات جالب این دیدار است.
* شهریار مقانلو در دقیقه هشتم این دیدار با مصدومیت جزئی مواجه شد که توسط کادر پزشکی مداوا شد.
* حضور تماشاگران در ورزشگاه پس از ده دقیقه بازی همچنان ادامه دارد و سکوهای بازیکنان سپهنی به طور کامل پر شده و با سرعتی که پیش می رود، ورزشگاه تا 60 درصد ظرفیت خود را به خطر می اندازد.
* محمد کریمی و آرمین سهرابیان دو بازیکن مصدوم هر دو تیم هستند که در لیست ترکیبی خود برای نبرد بزرگ هفته حضور ندارند.
*با توجه به اینکه دو تیم بازیکنان مشترک زیادی داشتند و امیر قلعه نویی سابقه حضور روی نیمکت سپاهان را نیز دارد، در اوایل بازی تبادل دو نیمکت کاملا گرم بود و زکی پور و کیروش استنلی هم برخورد گرمی داشتند. رابطه با هم تیمی های سابق خود



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهمترین دیدار هفته گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان تیم های اول و پنجم جدول در سیرجان برگزار می شود.

گزارش زنده گلغر 0 - سپاهان 0

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر از ساعت 21:30 در ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان برگزار می شود. در صدر جدول با شش امتیاز و گل گهر وی با چهار امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند.
خوزه مورایس نسبت به هفته قبل تغییراتی در فهرست اصلی تیمش برای بازی هفته چهارم ایجاد کرد و دانشگر، زکی پور و کامسوبا را در لیست اصلی قرار داد. از سوی دیگر پیام نیازمند پس از بازگشت از پرتغال جایگزین رشید مظاهری در دروازه شد.
نکته جالب در ترکیب گل حضور اریک باینما، مهاجم گابنی سیرجانی است که باعث شد شاگردان قلانوی فصل گذشته به دلیل بازی با سپاهان امتیاز از دست بدهند.
هفته سوم لیگ برتر
ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان
هیئت داوران: مرتضی منصوریان، محمدعلی پورمتقی، حامد صفایی، وحید زمانی/ سرپرست: رسول فروغی

لحظات حساس:
دقیقه 5: توپ ربایی باینما روی خطای محمد دانشگر این بازیکن را با پیام فارس تک به تک کرد و ضربه خوب مهاجم گل گهر با مهار استثنایی پیام فارس مهار شد.

سپاهان:
پیام نجاسگر، محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، مسعود ریگی، مانوئل فرناندز، یاسین سلمانی، محمدرضا حسینی، کامسوبا، شهریار مغانلو
سرمربی: خوزه مورایس

گلگر:
محسن فروزان، علیرضا آرتا، مهران گلزاری، مهدی تیکداری، شایان مصلح، علیرضا علیزاده، رضا شکاری، امین پورعلی، مرتضی تبریزی، محمد خدابندلو و اریک بینما.
سرمربی: امیر قلعه‌نوی


سرویس خبر شماره: 1840461
04 سپتامبر 1401 @ 21:43 |
1.8K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

جنگ برتری طلبی در سیرجان