گزارش: غیرت قهرمان سابق لیگ!

پورموسوی که یک بار در دوران حضورش در استقلال خوزستان به لیگ برتر صعود کرد و سپس با آبی ها قهرمان لیگ شد، حالا این شانس را خواهد داشت که آنها را به عنوان نیمکت نشین اول این تیم به رده اول فوتبال ایران برساند. . با این حال او در این مسیر سخت می تواند رقبای سرسختی چون خیبر خرم آباد، مس شهربابک، فجرسپاسی و حتی سایپا را پیش روی خود ببیند. بدون شک جدول لیگ آزادگان در 20 بازی باقی مانده (به دلیل حذف امید وحدت مشهد) شاهد اتفاقات هیجان انگیزی با این مدعیان خواهد بود و اینکه آیا آبی ها به لیگ برتر برمی گردند یا نه، باید دید. پورموسوی به بازیکنان جاه طلب خود اعتماد دارد و طعم صعود را چشیده است و از این نظر تیمی مدعی را برای رسیدن به این هدف نشان می دهند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1852185
15 نوامبر 1401 در 06:34 ب.ظ
522

0نقطه نظر

پورموسوی و موفق ترین برد هفته

استقلال خوزستان که برای بازگشت به لیگ برتر احساس مسئولیت سنگینی می کرد، در مسیر کسب نتیجه با بدشانسی مواجه شد و در چندین دیدار اشتباهات داوری و فرصت های از دست رفته بازیکنان این تیم مانع از برد و تساوی شاگردان شد. سیدسیروس پورموسوی شد.

پورموسوی برای رسیدن به این هدف وسواس خاصی به جذب بازیکن برای تیمش داشت و حضور آبی های خوزستانی در بازار نقل و انتقالات معطوف به جذب افرادی بود که از یک سو از کیفیت لازم برخوردار باشند و از سوی دیگر. ، آداب حضور در تیم رقیب. و تیم های ارتقا یافته

Les Bleus که پیش از این در 11 بازی اخیر خود 12 گل به ثمر رسانده بود، این بار از قدرت هجومی قابل توجه خود نهایت استفاده را برد و ویژگی متمایز خود را نسبت به سایر تیم ها در ابتدای فصل در نظر گرفت و 6 گل دیگر به ثمر رساند. شاید انتظار تکرار این نتایج و گل های متوسط ​​از این تیم کمی سخت باشد اما خط حمله استقلال خوزستان متشکل از بهترین تیم های فصل گذشته پتانسیل خود را در این دیدار به خوبی نشان داد. رازانی و امیر وزیری که به دوقلوهای آرمان گهر معروف هستند نیز در این دیدار گلزنی کردند و روی 5 گل تاثیر مستقیم داشتند. وزیری پناه که فصل گذشته عنوان مستر گل را به دست آورد و خرید ویژه استقلال خوزستان محسوب می شد، در این مبارزه 11 گل پوکر به ثمر رساند و به همراه آل کثیر و رحمان جعفری در صدر جدول گلزنان قرار گرفت. .

استقلال خوزستان را می توان در مسیر تیم های شناسنامه ای دید که در فصول اخیر شاهد بازگشت به لیگ برتر بوده اند. تیم هایی مانند ملوان و مس کرمان که پس از نزدیک به هفت سال به لیگ برتر بازگشتند و حالا استقلال خوزستان که پانزدهمین قهرمانی لیگ حرفه ای را جشن گرفت در بیست و دومین سال حضور خود در تلاش برای بازگشت هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرمربی استقلال خوزستان که طعم صعود و قهرمانی در لیگ برتر را با این تیم چشید، با توجه به پتانسیلی که در شاگردانش دید، با بازگشت به آبی پوشان قول بزرگی داد: بازگشت دوباره”.

همانطور که گفته شد خوزستانی ها از ابتدای فصل با درخواست بازگشت به لیگ برتر کار را آغاز کردند و حالا با هفت امتیاز اختلاف در رده دهم قرار دارند. این تیم شمس آذر، خیبر خرم آباد، فجر سپاسی، استقلال ملاثانی، شهرداری همدان، خوشه طلایی، مس شهربابک، سایپا و پارس جنوبی را برتر از خود می بیند. اختلاف امتیاز آنها با رتبه سوم جدول تنها چهار امتیاز است. به مصاف تیم های انتهای جدول خواهد رفت.

اما آنها در هفته های ابتدایی با مشکل بزرگی مواجه بودند که این موضوع توجه لازم را از سوی بازیکنان تیم می گیرد. نداشتن ورزشگاه خانگی استقلال خوزستان را مجبور کرد در هشت هفته ابتدایی مسابقات خانگی خود را در شهرها و استان های همجوار برگزار کند و هر بار به عنوان میهمان از حریفان خود میزبانی کند. اما در نهایت با پیگیری های انجام شده این موضوع برطرف شد و ورزشگاه غدیر اهواز با تجهیزات اولیه و بازسازی به آبی پوشان واگذار شد.

اگرچه آنها در مدار مساوی و دیدارهای جزئی از برد و پیشرفت فاصله دارند، اما شکست نابهنگام در روز نمایش غیرمنتظره مقابل این تیم در قزوین و مقابل شمس آذر ضربه ای به آنها وارد کرد. پورموسوی که به ندرت با روحیه خوب دیده شده است، پس از باخت اولتیماتوم بزرگی به شاگردانش داد و گفت که اگر در سه بازی آینده کیفیت لازم برای حضور در این تیم را نشان ندهند، در میدان خواهند بود. نقطه راه به درب خروجی . اتفاقی که در بازی مقابل چوکا تلاش افتاد انگیزه بزرگی برای بازیکنان شد تا از ابتدای بازی رقیب و تیمی جسور برای حریف باشند.

اولتیماتوم شدید سیروس پورموسوی پس از اولین شکست فصل جاری استقلال خوزستان با جشن گل برای شاگردانش همراه شد.

گزارش: غیرت قهرمان سابق لیگ!