گزارش های لحظه ای؛ پرسپولیس 2

11 مرد یحیی گل محمدی به شرح زیر انتخاب شده اند:

دقیقه 56: شوت تحریک آمیز عباس بواذر به طرز خطرناکی از بالای سر بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 25: در یک کار ترکیبی از پرسپولیس، توپ به لوکادیا در پشت محوطه جریمه برخورد کرد و آن مهاجم با پاس عرضی امیر عالیشاه را در موقعیت گل قرار داد اما ضربه کاپیتان قرمزها با بی دقتی از کنار دروازه خارج شد.

پرسپولیسی ها پس از سه بازی و با 5 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند و برای رسیدن به صدر جدول، پیروزی در این بازی ضروری است، در حالی که قرمزها برای اولین بار در تاریخ از این بازی حمایت می کنند. مسابقات حوض در لیگ برتر بانوان پرسپولیس ممتاز هستند.

علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علیگنجی، گیورگی ولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سعید صادقی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و یورگن لوکادیا.

دقیقه 40: شوت طیبی با ارسال میثم تهیدست از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 32: ارسال پشت سر مهدی ترابی به لوکادیا در محوطه جریمه با دخالت مدافعان صنعت نفت به کرنر رفت تا مهاجم پرسپولیس به گل نرسد.

دقیقه 43: خطای گلسیانی در محوطه جریمه پرسپولیس، مهاجم صنعت نفت را در موقعیت گل قرار داد که ضربه بازیکن صنعت نفت را مهار کرد و در ریباند دیگر، مههام جوان صنعت نفت توپ را با بی دقتی زد تا بهترین موقعیت صنعت نفت برای از دست دادن یک گل. گل در نیمه اول
دقیقه 47: پرسپولیسی ها در رفت و برگشت و در پی خطای مدافعان صنعت نفت، توپ پشت محوطه جریمه به سروش رفیعی رسید و هافبک سرخ ها با پاس عمقی امید عالیشاه را تک به تک جلو انداخت. ، اما ضربه عالیشاه با واکنش دروازه بان مهار می شود و صنعت نفت عقب نشینی می کند.

دقیقه 37: تعویض حسین برای امینی توسط عباس بواذر برای صنعت نفت.

دقیقه 63: شرتین بابایف یک موقعیت بدیهی گلزنی برای صنعت نفت را ناخواسته از دست داد.

گزارش لحظه به لحظه پرسپولیس 0 - صنعت نفت 0/ قرمزها به دنبال صعود به اوج هستند

دقیقه 26: لوکادیا با ارسال سرلک با ضربه فنی دروازه صنعت نفت را در محوطه جریمه باز کرد و قرمزها را به گل اول رساند.

ترکیب تیم صنعت نفت مقابل پرسپولیس به شرح زیر است:

دقیقه 80: شوت امید عالیشاه در اواسط تجمع مدافعان صنعت نفت پس از برخورد به دانیال اسماعیلی فر مدافع صنعت نفت، گل دوم پرسپولیس شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

گزارش لحظه به لحظه پرسپولیس 0 - صنعت نفت 0/ قرمزها به دنبال صعود به اوج هستند

احسان مرادیان، محمد طیبی، میشم تحیدست، امید خالدی، حسین ساکی، حسین پورامینی، سینا مریدی، شیرین بابایف، امیرحسین فرهادی، حکیم نصاری، میرهادی میرجوان.

مقابل صنعت نفت که با 4 امتیاز از سه بازی در رده یازدهم قرار دارد، مطمئناً در بازی امروز حریف سرسختی برای قرمزها خواهد بود.

لحظات حساس
دقیقه 4: موقعیتی برای لوکادیا در محوطه جریمه ایجاد شد که داور به طرز عجیبی خطای خود را اعلام کرد.

گل پرسپولیس

دقیقه 74: سینا اسد بیگی به جای مهدی ترابی وارد زمین شد، حامد پاکدل جای لوکادیا را گرفت. محمد عمری به جای سروش رفیعی به زمین رفت.

دقیقه 71: کرنر صنعت نفت با مشت بیرانوند مهار شد.

داور: امیر سامان سلطانی

دقیقه 21: ضربه لوکادیا با ارسال اسماعیلی فر به طرز خطرناکی از کنار دروازه صنعت نفت به بیرون رفت.

تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت از آبادان امروز از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

گل دوم پرسپولیس

دقیقه 14: وسط بازیکنان صنعت نفت روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر گلسیانی مهار شد.