گزارش ها: لیورپول در تعقیب جود بلینگهام “شکست خود را پذیرفت” – لیورپول اف سی

اوایل روز سه شنبه بود ادعا کرد توسط خبرنگاران آلمانی که لیورپول پیشنهادی به دورتموند داده است.

لندن، انگلیس - دوشنبه، 26 سپتامبر 2022: جود بلینگهام از انگلیس در جریان بازی گروه A3 لیگ ملت های یوفا بین انگلیس و آلمان در ورزشگاه ومبلی.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

حالا شما به من بگویید چه نوع بازیکنی را از دست داده ایم؟ او گفت.

این نمونه دیگری از ریسک گریزی مالکان و استفاده از بهانه عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان دلیلی برای عدم تامین مالی معامله است.

لیورپول با تعداد زیادی هافبک دیگر از جمله میسون مانت و کانر گالاگر دو نفره چلسی، متئوس نونس از ولوز، ژائو پالهینیا از فولام، الکسیس مک آلیستر و مویزس کایسدو از برایتون و رایان گراونبرچ از بایرن مورد توجه قرار گرفته است.

برای اینکه نمک بیشتری به زخم ها بمالد، باسکوم ادعا می کند که منچستریونایتد اکنون به منچسترسیتی، چلسی، پی اس جی و رئال مادرید برای تعقیب بلینگهام پیوسته است.

مثل همیشه، در مورد تجارت فوتبال و نحوه استفاده باشگاه ها و عوامل از رسانه ها، یک نظریه جایگزین وجود دارد که خوشبین ممکن است این نظریه را مطرح کند که این تلاش لیورپول برای پایین آوردن قیمت بلینگهام است – تاکتیک مذاکره ای که قبلا برای آلیسون کارساز بود. زمانی که باشگاه به خبرنگاران اطلاع داد که نمی توانند هزینه دروازه بان را بپردازند، چند روز قبل از توافق با رم.



https://www.thisisanfield.com/2023/04/reports-liverpool-concede-defeat-in-pursuit-of-jude-bellingham/ منبع:

“کجا نیاز به هافبک وجود دارد؟” کلوپ تابستان گذشته گفت. “من منتظر روزی هستم که کسی پیش من بیاید و دقیقاً دلیلش را به من بگوید.”

بر اساس گزارشات عصر سه شنبه، لیورپول از رقابت برای جذب جود بلینگهام، هافبک انگلیسی انصراف داده است.

برای هواداران لیورپول، این یک ضربه تلخ و نه کاملا غیرمنتظره است، با این احساس که باشگاه و مالکان Fenway Sports Group هرگز به اندازه آنچه برای آوردن بازیکن به باشگاه نیاز است پیش نخواهند رفت.

با این حال، در حال حاضر، در یک جلسه توجیهی برای همه خبرنگاران مرسی ساید، گفته می شود که لیورپول از رقابت برای جذب این بازیکن از بوروسیا دورتموند انصراف داده است.

طنز ماجرا اینجاست که اکثر ناظران دلیل ناکامی های این فصل را به دلیل نامناسب بودن خط هافبک لیورپول می دانند، اما باشگاه و کلوپ تصمیم گرفتند که فصل گذشته هافبک دیگری را به خدمت نگیرند، با اصرار سرمربی که پس از آن سوالاتی برای امضای قرارداد گیج شده بود. هافبک

ادعا می شود که یورگن کلوپ “کاملاً با این تصمیم موافق است” و این مدیر می خواهد تجارت تابستانی “در اسرع وقت تکمیل شود”.

این سخنان دوباره او را آزار می دهد، و حالا بعد از اینکه تعقیب بلینگهام به ظاهر با شکست تمام شد، بیشتر در کمین مربی خواهد بود، همان طور که تابستان گذشته تعقیب اورلین چوآمنی به پایان رسید.

نوشتن در ایمیل روزانه، دومینیک کینگ خبرنگار مرسی ساید می نویسد اولویت در حال حاضر برای لیورپول “بازسازی قابل توجه تیم” خواهد بود – پس از یک مبارزات فاجعه بار.

این تلگرافکریس بسکامب از جمله کسانی است که به گزارش در این خبر آمده است که لیورپول به دلیل “هزینه گزاف یک معامله” – که هزینه اولیه آن بیش از 115 میلیون پوند است، کناره گیری کرده است.

احتمالاً کناره گیری بعدی لیورپول در پاسخ به خواسته های دورتموند از آن پیشنهاد است.

بلینگهام، 19 ساله، به عنوان خرید متحول کننده لیورپول در این تابستان در نظر گرفته شده است، در حالی که این باشگاه سال گذشته تصمیم گرفت برای اینکه منتظر این نوجوان شگفت انگیز باشد، هافبک دیگری را جذب نکند.