گزارش ویژه از شب تاریخی دانیال، ترابی و بیرانوند


کد اطلاعات: 2055296
27 جولای 1403 ساعت 2:15 ق.ظ.
25.1 هزار امتیاز خبر|

71نقطه نظر

سکوت ستاره ها را یک جمله مهم شکست

ستاره های تراکتورسازی در شبی جذاب وارد شهر تبریز شدند.

گزارش ویژه از شب تاریخی دانیال، ترابی و بیرانوند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سه ستاره تراکتورسازی در حالی وارد تبریز شدند که تعداد زیادی از هواداران این تیم برای استقبال از آنها آماده شده بودند. البته به دلیل ازدحام جمعیت امکان ورود ستاره ها در میان جمعیت وجود نداشت و آنها با همراهی چند ستاره و از دریچه عکاسان سالن ویژه فرودگاه را برای رفتن به هتل محل اقامت خود ترک کردند. و روزنامه نگاران

امیرحسین حسین زاده، شجاع خلیل زاده و عارف آقاسی سه ستاره تراکتورسازی بودند که دانیال، ترابی و بیرانوند را در این پرواز همراهی کردند.

این یک اتفاق ویژه برای تیم فوتبال تراکتور بود. ترابی، دانیال و بیرانوند سه عنصر تاثیرگذار پرسپولیس در راه قهرمانی بودند و بدون شک هیچکس جز زنوزی نمی توانست آنها را به تیم جدیدی جذب کند.

2048582

آنها برای دفاع از تراکتور از یک تیم قهرمان جدا شدند. اما اکنون سیاست باشگاه تغییر کرده است و دیگر وعده قهرمانی داده نمی شود زیرا هیچ تضمینی وجود ندارد. همانطور که بازیکنان پرسپولیس فقط در آخرین لحظات چنین اظهارنظری کردند.

خبرنگار ما در تلاشی کوتاه برای گفت و گو با این سه بازیکن، جملاتی از آنها استخراج کرد، از شور و شوق ترابی از زندگی در تبریز تا پاسخ بیرانوند به استقبال و البته جمله مهم دانیال: برای قهرمانی زود است. !

البته وقتی سرمربی تیم ملی را روی نیمکت می نشانی و سه ستاره از تیم قهرمان می آوردی، فقط قهرمانی در ذهنت است. اما انگار چیزی در ساختار تراکتور تغییر کرده است، آنها دیگر نمی خواهند تیمشان را تحت فشار قهرمانی قرار دهند و دوست دارند فقط برای کسب بهترین نتیجه تلاش کنند. طبیعتا در این صورت قهرمانی هم نصیب آنها می شود.

شاید سال اول نباشد (لیگ پانزدهم برانکو)، اما ادای احترام به تیمی است که برای موفقیت تلاش می کند. تمرینات پیش فصل از امروز آغاز می شود و به نظر می رسد عبارت زیبای دانیال را باید هر جایی که تراکتور عبور کرد نوشته شود: برای قهرمانی خیلی زود است.

2044145

شاید دنیل فکر می کرد که قهرمانی بیشتر می خواهد. از جمله اشتیاق و حمایت سکوه که البته یکی از باکیفیت ترین مدل های تبریز را دارد و باید در این فصل بهتر از همیشه باشد.

این عطش موفقیت که به تراکتور تزریق می شود، لیگ ایران را نیز جذاب می کند و ما مشتاقانه منتظر تماشای 30 بازی تراکتور هستیم، دوست دارم تلویزیون ملی هم آنها را پخش کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی