گزارش ویژه: هزینه قرارداد با هلند برای سیتی چقدر است؟

بحث انتقال هلند در ماه‌های اخیر بسیار داغ بوده است و بسیاری از باشگاه‌های مطرح اروپایی به فکر انتقال این بازیکن هستند، اما به نظر می‌رسد منچسترسیتی برنده این رقابت شده است.
گفته می شود 75 به علاوه 10 میلیون یورو از این انتقال سود دورتموندی دارد. این بازیکن حدود 45 میلیون یورو به اضافه پاداش دریافت خواهد کرد. 30 میلیون یورو باید به پدر هلندی پرداخت شود و 50 میلیون یورو مربوط به کمیسیون آژانسی است که او را نمایندگی می کند.
اگرچه این اعداد محدود است و هنوز هیچ کدام به طور رسمی توسط هیچ یک از طرفین تایید نشده است، خرید ارلینگ هالند برای منچسترسیتی مطمئناً بیش از 350 میلیون یورو هزینه خواهد داشت. بد نیست.
مبلغ این انتقال در هفته های اخیر بارها در رسانه های آلمانی و انگلیسی مطرح شده است و به نظر می رسد گمانه زنی ها هرچند غیررسمی، به همین ترتیب باشد.

سپس به بخشی از کمیسیون می رسیم که شاید عجیب ترین قسمت این قرارداد باشد. مبلغ بالاتر کمیسیون باید به آژانس این بازیکن پرداخت شود که تا چند روز پیش مینو رایولا زیر نظر او درگذشت.
گفته می شود حدود 40 میلیون یورو توسط سیتی و 10 میلیون یورو توسط بوروسیا دورتموند به آژانس پرداخت خواهد شد.
اما کار به همین جا ختم نمی شود و حامی امارات چک نیز باید برای آل اینگ هلند، بازیکن سابق این باشگاه، چکی 30 میلیون یورویی بکشد.
در مجموع، مبلغ انتقال هلند به سیتی حدود 350 میلیون یورو خواهد بود که بسیاری از باشگاه ها قادر به پرداخت آن نیستند، اما سیتی که قبلاً 1.77 میلیارد یورو در طول 6 سال حضور پپ گواردیولا امضا کرده است، شامل نمی شود. صرف کرد.

منبع: مارکا



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1823657 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 12:33 |
1,252 |

0نظرات

به نظر می رسد انتقال ارلینگ هالند ستاره بورسیا دورتموند به منچسترسیتی کامل شده و به زودی خبر رسمی آن اعلام خواهد شد.

اولین پرداختی باشگاه، بند فسخ بدنامی است که در قرارداد هلندی با دورتموند گنجانده شده است و آنها باید 75 میلیون یورو با متغیر 10 میلیون یورو بیشتر به باشگاه آلمانی بپردازند تا اجازه خروج از دورتموند را بگیرند.
مبلغ کمی نیست اما با توجه به ارزش این بازیکن و درخشش او در زمین، مطمئناً از قیمت واقعی او در زمین کمتر است چرا که سایت ترانسفر مارکت ارزش این بازیکن را نزدیک به 150 میلیون عنوان کرده است. یورو
بیشترین مبلغ پیش بینی شده در این قرارداد مربوط به دستمزد سالانه این ستاره نروژی است. ارقام اعلام شده واقعا ترسناک هستند. در قرارداد پنج ساله ای که او با سیتی امضا خواهد کرد، هلند سالانه حداقل 40 میلیون یورو دریافت می کند که بدون احتساب بندهای پاداش، مجموعاً 200 میلیون یورو از سیتی دریافت خواهد کرد.
در صورت تایید، هلندی ها یکی از پنج بازیکن پردرآمد دنیای فوتبال خواهند بود، هرچند باید منتظر قرارداد جدید کیلیان امباپه بود که به رئال مادرید می پیوندد یا به بازی در پاری سن ژرمن ادامه می دهد.