گزارش: کاظم ریچاردز، بچه کوکاکولا!


سرویس خبر شماره: 1971564
18 اکتبر 1402 در 5:40 ق.ظ.
229

1نقطه نظر

باور نکردنی: این بازیکن با هشتاد بطری نوشابه حمل شد

کالین کاظم-ریچاردز بازیکنی است که یکی از نقل و انتقالات اولیه دوران حرفه ای خود به دلیل برنده شدن یکی از طرفداران در لاتاری تغییر کرده است.

گزارش: کاظم ریچاردز، بچه کوکاکولا!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کالین کاظم ریچارد در تیم های زیادی بازی کرده است اما اولین انتقال بزرگسالان او باعث شد تا این ملی پوش لندنی تبار ترکیه یکی از عجیب ترین قراردادهای نقل و انتقالاتی تاریخ فوتبال را امضا کند.

کاظم ریچاردز در سال 2005 برای باشگاه فوتبال بوری بازی کرد. مدتی بعد در پنجره نقل و انتقالات، جنگ نقل و انتقالات بین برایتون و ویگان بر سر امضای او آغاز شد و ویگان به دلیل پیشنهاد بالاتر برایتون، برایتون را شکست داد. اما در همان زمان، کوکاکولا که یکی از حامیان مالی لیگ انگلیس بود، مسابقه ای را برای حامیان ترتیب داد، با جایزه نقدی.

1938213

هر طرفداری که یک قوطی کوکاکولا به رنگ پیراهن تیمش بخرد می تواند با جایزه 290000 یورویی در قرعه کشی شرکت کند که پول آن به باشگاه برنده اهدا می شود.

کاظم ریچاردز که در پادکست Filthy Fellas صحبت می کرد، توضیح داد که چگونه آینده او در آن تابستان تغییر کرد، زمانی که آرون بری، طرفدار برایتون، که تقریبا 80 بار در رقابت کوکاکولا شرکت کرده بود، برنده شد.

1938212

او گفت: “زمانی که یک قوطی کوکاکولا خریدید، یک شماره تلفن وجود داشت که باید با آن تماس بگیرید تا بدانید که آیا برای باشگاه خود پول می‌گیرید یا خیر. یکی از هواداران برایتون پول را گرفت. آنها من را می خواستند و من با آنها مذاکره کرده بودم اما قرار بود به ویگان بروم.
برایتون نتوانست به مقدار مورد نظر باشگاه بوری برسد. بعد از این قرعه کشی پول را بردند. بنابراین آنها برای خرید و مذاکره با من برگشتند و در نهایت من را خریدند. البته بهتر است بگویم یکی از طرفداران آن را از من خریده است.»

از آن زمان، کاظم ریچاردز 18 ساله لقب “کوکاکولا کید” را به خود اختصاص داد.

کاظم ریچاردز یک فصل بعد پس از سقوط به دسته سوم، برایتون را به مقصد شفیلد یونایتد ترک کرد و در آن فصل 6 گل در 44 بازی به ثمر رساند.

مجله اخبار فوتبال خارجی