گزینه جذاب انگلیس: منتظر گواردیولا هستیم


کد اطلاعات: 2055318
27 جولای 1403 در 9:57 ق.ظ.
4.9 هزار |

5نقطه نظر

اتحادیه فوتبال انگلیس حاضر است برای همکاری با پپ گواردیولا به عنوان سرمربی این تیم یک سال صبر کند.

گزینه جذاب انگلیس: منتظر گواردیولا هستیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گرت ساوتگیت بار دیگر موفق شد تیم ملی انگلیس را به فینال جام ملت های اروپا برساند اما این بار موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد و به عنوان دونده به شکست مقابل تیم ملی اسپانیا بسنده کرد. . -تا غیبت تیم ملی کشورش در جام حذفی ادامه یابد.

تیم ملی انگلیس در دور قبلی جام ملت های اروپا به فینال رسید اما مغلوب تیم ملی ایتالیا شد و دو ناکامی متوالی در گامی برای کسب عنوان قهرمانی باعث انتقادات گسترده ای از عملکرد ساوت گیت به عنوان سرپرست کادر فنی این تیم شد. . . و سرانجام تصمیم گرفت از این سمت کناره گیری کند.

پیش از این انتظار می رفت او پس از یورو از مدیریت این تیم برکنار شود و در روزهای اخیر گمانه زنی های زیادی درباره جانشین احتمالی او مطرح شده بود. امروز روزنامه ایندیپندنت گزارش داد که گواردیولا به یکی از گزینه های اصلی اتحادیه فوتبال انگلیس برای جایگزینی این مربی تبدیل شده است.

2051177

روسای اتحادیه فوتبال انگلیس بر این باورند که سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ به احتمال زیاد در پایان فصل آینده به دوران حضور خود در منچسترسیتی پایان می دهد و آماده است تا یک سال با این مربی 53 ساله همکاری کند. و حضور او روی نیمکت تیم ملی انگلیس در انتظار است.

اگر در سال 2025 خوش شانس باشند، حاضرند یک مربی موقت برای یک سال به خدمت بگیرند تا در نهایت در جام جهانی 2026 یکی از بهترین مربیان فعلی فوتبال جهان را در کادر مربیگری این تیم داشته باشند. برش.

مجله اخبار فوتبال خارجی