گزینه جنجالی نکونام یونان را ترک کرد


سرویس خبر شماره: 2052408
13 جولای 1403 در 5:10 ق.ظ.
1.1 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

عمرو واردا و انتقالی دیگر

امرو واردا که فصل گذشته به آستانه پیوستن به استقلال رسید، همچنان در لیگ یونان به میدان می رود.

گزینه جنجالی نکونام یونان را ترک کرد

به گزارش “ورزه سه”، عمرو واردا بازیکن مصری از پیوستن خود به باشگاه آترومیتوس یونان خبر داد. این انتقال در دوره نقل و انتقالات جاری و به صورت آزاد انجام شده است.

واردا در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی نوشت: خوشحالم که انتقال جدیدم به باشگاه آترومیتوس را اعلام می کنم… هرگز تسلیم نشو.

صفحه رسمی باشگاه آترومیتوس در فیس بوک با پیامی به عمرو وارده خوش آمد گفت: خوش آمدی عمرو، از امروز بازیکن تیم ما خواهی بود و برای آماده شدن برای امسال در اولین تمرین شرکت می کنی.

به گزارش منابع اختصاصی سایت کوره، امرو واردا با باشگاه آترومیتوس قراردادی یک ساله امضا کرد و شماره 7 را انتخاب کرد.

2049955

امرو واردا با نقل و انتقالات متعددش بین چند باشگاه در فصل قبل جنجال زیادی به پا کرد. در تابستان سال گذشته، او ابتدا آپولون لیماسول را در قبرس ترک کرد و سپس با قراردادی رایگان به راجا کازابلانکا مراکش پیوست. اما واردا پس از چند روز قراردادش را لغو کرد و زمانی که گفته می شد در راه استقلال است، قبرس را ترک کرد.

او با تیم قبرس دوکسا قرارداد بست، اما به دلیل استفاده از پاسپورت منقضی شده در فرودگاه قبرس دستگیر و به مصر اخراج شد. واردا سپس به فارکو مصر رفت اما قبل از رسیدن به نقل و انتقالات نیم فصل قرارداد خود را با توافق دو طرف فسخ کرد.

این بازیکن پس از فسخ قرارداد با فارکو مصر راهی لیگ یونان شد تا لباس پانسیرایکوس را بر تن کند. او امروز با پایان قراردادش با این تیم به تیم آترومیتوس می پیوندد، باشگاهی که در فصل 2018-2017 نیز در آن حضور داشت.

مجله اخبار فوتبال داخلی