گزینه خارجی پرسپولیس در دقایق پایانی دندان برید/ درخواست های غیرمنتظره مهاجم خارجی

وی ادامه داد: احساس می کنم این حمله عادلانه نبود. یک مثال بزنم، کادر فنی بازیکنی را به ما معرفی کرد تا در موردش صحبت کنیم. ما با فردی که نماینده این بازیکن بود صحبت کردیم. او گفت که برای جدایی 450 هزار یورو و برای خودش 400 هزار یورو می خواهد. ما در چالش بودیم که یکی گفت می‌توانیم این بازیکن را با 300000 دلار جذب کنیم. یک نفر دیگر آمد و گفت می خواهید با مدیرعامل صحبت کنم؟ او تماس تصویری گرفت و مدیرعامل گفت: از ایران به ما نامه زدند و گفتند ارزان نفروشیم و گرانتر می فروشیم. سپس بازیکن را آوردند و پس از مذاکره با او قراردادی به مبلغ 250 هزار دلار انجام دادیم. این مبلغ 300 هزار دلار برای رضایت نامه و 500 هزار دلار برای قرارداد دو ساله است.

وی با اشاره به بدهی پرسپولیس گفت: من می گویم این هواداران پرسپولیس هستند که مورد ظلم باندهای دلال هستند که آنها را علیه مدیرعامل تحریک می کنند. هوادار امروز نباید سکوت کند، چرا امروز 900 هزار یورو به رادوشوویچ می دهیم؟ 52000 فرانک برای دادگاه عالی ورزش گذاشتیم تا چند ماه به تعویق بیفتد. می گویند مطالبه گر حامی است اما باید مطالبه کند چرا این پول خرج می شود؟ همین چند ماه پیش به استوکس 96000 پوند پرداختیم تا پنجره را باز کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مدیرعامل پرسپولیس درباره جذب لوکادیا گفت: 20 روز با او صحبت کردیم. سه نفر از باشگاه می دانستند. آقای گل محمدی و باشگاه بین المللی. تا غروب که قرارداد اینترنتی را امضا کردیم به کسی در مورد آن چیزی نگفتیم. یکی از دوستان اسکرین شات شخصی را نشان داد که با یک کارگزار در خارج از کشور صحبت می کرد و به آنها می گفت شماره Leucadia را بفرستند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که عصر امروز مهمان برنامه فوتبال برتر است در گفت و گو با محمدحسین میشاقی به تشریح عملکرد این تیم در نقل و انتقالات و حواشی پیرامون جذب مهاجمان و مذاکره با کاسیانو، گزینه پرداخت. از قرمزها برای تقویت خط حمله.

وی با اشاره به خواسته های عجیب کاسیانو توضیح داد: بعد دیدیم بازیکن صحبت می کند و می گوید با 250 هزار نمی آیم و از ایران به من زنگ زدند و گفتند 350 هزار دلار به شما می دهیم. ما به مدیرعامل گفتیم که اینطور است و او برای 300000 دلار صحبت کرد. روز آخری که برای عقد قرارداد قرار دادیم، ایمیلی فرستاد و نوشت: در منطقه زعفرانیه تهران خانه می خواهم! فکر می کنی چه کسی به او گفته که در زعفرانیه خانه می خواهی؟ بعد گفت 100000 دلار به نماینده من بده. گفتیم 24 ساعت فرصت دارید پاسخ دهید. بعد جواب داد و گفت من صدمه دیدم و عکس ام آر آی را فرستاد. آقای گل محمدی ابتدا موافقت کرد و بعد گفت که به این فکر کنید که سنش بالاست. ما هم 48 ساعت مهلت دادیم و بعد جواب نداد و کنسل شد.

درویش در ابتدا گفت: پارسال بهترین خط حمله لیگ ایران متعلق به پرسپولیس بود و هیچ کدام از مهاجمان را از دست ندادیم. با بهترین دروازه بان آسیا و بهترین مدافعان ایران و همچنین بهترین پاسور و بهترین هافبک نافذ قرارداد بسته ایم. اما چرا بعد از یک استراحت اینقدر مورد حمله قرار گرفتیم؟ فکر می کنم این انگیزه دلالان بود. من باید از مهاجمان تیم عذرخواهی کنم زیرا آنها به قدری گذشتند که هواداران فراموش کردند ما بهترین خط حمله لیگ را در سال گذشته با آن بازیکنان داشتیم. علاوه بر این بهترین پاسور فصل گذشته را آوردیم و با همین مهاجمان باید بهترین می شدیم.