گزینه های ایرانی برای هدایت تمرین سوم پرسپولیس


کد اطلاعات: 2048467
25 ژوئن 1403 ساعت 3:50 ق.ظ.
2.5 هزار |

3نقطه نظر

در صورتی که نظر درویش مربی خارجی نیست

پرسپولیس در مرحله انتخاب سرمربی گزینه های ایرانی موجود را نیز در نظر خواهد گرفت.

گزینه های ایرانی برای هدایت پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس پس از چند ماه دوباره شرایط مشابهی را تجربه می کند. درست پس از تساوی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در دور اول، یحیی گل محمدی از سمت خود کناره گیری کرد و پس از اینکه هدایت پرسپولیس نتوانست یحیی را از این تصمیم منصرف کند، پرسپولیس در مسیر پر پیچ و خم و دشوار انتخاب سرمربی جدید قرار گرفت.

پس از مطرح شدن نام‌های متعدد و مسدود شدن نام‌های متعدد طی چند مرحله مذاکره با برونکو، سرخ‌ها سرانجام اسمار ویرا، دستیار یحیی برزیلی را به عنوان سرمربی تا پایان فصل انتخاب کردند. انتخاب اسمار با انتقاد شدید هواداران همراه شد و از دست دادن این مربی برزیلی در همان اوایل مقابل آلومینیوم اراک آتش انتقادها را تشدید کرد.

با این حال، با اضافه شدن ستارگانی چون عیسی آل کثیر، عبدالکریم حسن و اوستون آرونوف، به تیم تحت رهبری اسمار جان تازه ای بخشید و کسب نتایج خوب در ارائه نمایش های تهاجمی باعث شد که صدای فریادهای نام عثمر کم کم به بخشی از آن تبدیل شود. به سلامتی. با لباس قرمز ایستاده است

پرسپولیس در کورس قهرمانی سخت استقلال پیروز شد و کامبک فوق العاده این تیم مقابل استقلال خوزستان و رسیدن به صدر جدول برای همیشه در ذهن فوتبالدوستان ایران نقش بست و اسمار برای پرسپولیس خاطره خواهد ماند.

اما با گذشت چند روز از جشن بازیکنان پرسپولیس، خبر بازگشت اوسمار به ایران رنگ جدی تری به خود گرفت و با خداحافظی رسمی این سرمربی پس از کسب جام قهرمانی، مدیران پرسپولیس به روزهای سخت زمستان گذشته بازگشتند تا یک سرمربی انتخاب کنید

2026096

در حال حاضر پس از اینکه گفته شد پرسپولیس با دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی به توافق مالی نرسیده، بحث گزینه های ایرانی نیمکت نشینی پرسپولیس نیز مطرح شده است.

علی دایی، مهدی مهدوی کیا، مهدی تارتار و مجتبی حسینی گزینه های ایرانی و پرسپولیس برای هدایت این تیم هستند. علی دایی هدایت پرسپولیس را در راه قهرمانی جام حذفی برعهده داشت و حالا سال هاست که از فوتبال دور است. تارتار، حسینی و مهدوی کیا نیز جزو مربیان نسل جدید ایران هستند، هرچند مهدوی کیا مربی فوتبال پایه بوده است. همچنین شاید بتوان نام محمد ربیعی را نیز به این گروه اضافه کرد که در فصول اخیر تیم های خوبی ساخته و به مسابقات فرستاده است.

2043312

اما همانطور که از کامنت ها و صفحات مجازی پرسپولیسی ها مشخص است، آنها در انتخاب سرمربی موفق خارجی موضع سفت و سختی دارند و به احتمال زیاد جدی بودن نام هر گزینه ایرانی با جمعی از هواداران پرسپولیس همراه خواهد بود. اعتراض.

یحیی گل محمدی جدیدترین سرمربی ایرانی و موفق پرسپولیس است که سال های پر افتخاری را با تیمش پشت سر گذاشت و راه برونکو را ادامه داد اما شاید در این مقطع هیچ سرمربی ایرانی به اندازه یحیی مورد استقبال قرار نگیرد.

تیمی که در 8 فصل گذشته مدعی اصلی قهرمانی بوده، امروز در یک نقطه عطف تاریخی مهم قرار گرفته است و حجم صدای هواداران به دلیل گستردگی فضای مجازی در این مدت می تواند تاثیر زیادی بر آن داشته باشد. تصمیمات و مذاکرات سران پرسپولیس.

حال باید دید در روزهای آینده کدام سرمربی به عنوان گزینه جدی برای هدایت پرسپولیس پیشنهاد می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی