گزینه های جذاب تاتنهام برای فراموش کردن کونته

اولیویه گلاسنر
او نامزدی است که افراد کمی روی او حساب می کنند، اما در آخرین لحظه خطر غافلگیر کردن همه را دارد. او در اروپا به خاطر کارش در اینتراخت مورد توجه قرار گرفت. گلاسنر فصل گذشته با این تیم آلمانی در حالی قهرمان لیگ اروپا شد که هیچکس انتظارش را نداشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کونته در سال 2021 هدایت تاتنهام را بر عهده گرفت و جایگزین نونو اسپریتو سانتو پرتغالی شد. او اکنون با توافق دوجانبه از این باشگاه جدا شده است. تا زمان معرفی رسمی جانشین کونته، دستیار او استلینی به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت اسپرز می نشیند. جستجو برای یافتن سرمربی جدید سفیدپوشان لندنی در حال حاضر آغاز شده است.

در این شرایط مربیگری در لیگ برتر می تواند برای انریکه بسیار جذاب باشد. از سال 2017، زمانی که او هدایت بارسا را ​​بر عهده داشت، هدایت هیچ باشگاه دیگری را بر عهده نداشت.

مائوریسیو پوچتینو
هیچ گزینه ای بیشتر از پوچتینو نزد هواداران تاتنهام محبوب نیست. این مربی آرژانتینی در سال 2019 از تاتنهام اخراج شد و راهی پاری سن ژرمن شد. پوچت قهرمان لیگ 1، جام حذفی و جام اتحادیه فرانسه در پاریس شد و تابستان گذشته اخراج شد و از آن زمان بدون تیم بوده است.

ناگلزمن علیرغم اخراج غیرمنتظره اش از بایرن، همچنان به عنوان یکی از مربیان درجه یک اروپا شناخته می شود و علاوه بر تاتنهام، تیم های مطرح دیگری مانند پی اس جی و رئال مادرید نیز به جذب او علاقه مند هستند.

1836130

روبرتو دیزربی
دی زربی ایتالیایی اخیرا هدایت برایتون را بر عهده گرفت و جانشین گراهام پاتر شد. با توجه به شرایط خوب برایتون و رضایت هواداران و مسئولان باشگاه، بعید به نظر می رسد که او برایتون را ترک کند و به تاتنهام برود.


سرویس خبر شماره: 1897791
8 آوریل 1402 ساعت 06:00
2.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

از ناگلزمن و پوچه گرفته تا انریکه و گلاسنر

گلاسنر از نظر تاکتیکی مربی استثنایی است. اما او هرگز در هیچ کشوری غیر از زادگاهش اتریش و آلمان مربیگری نکرده است و حضور او در لیگ سختی مانند لیگ برتر مانند یک قمار است.

1836133

لوئیس انریکه
انریکه که پس از حذف اسپانیا از جام جهانی قطر از لاروخا استعفا داد، همچنان بدون تیم است. گفته می شود در صورت جدایی دیگو سیمئونه در پایان فصل از اتلتیکو مادرید، انریکه می تواند هدایت این تیم را بر عهده بگیرد، اما واکنش های اخیر سران اتلتیکو نشان می دهد احتمال جدایی سیمئونه به صفر می رسد.

1836128

یولیان ناگلزمن
ناگلزمن روز جمعه به طور ناگهانی از بایرن مونیخ اخراج شد. و در حالی که تیم او در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار داشت و تنها یک امتیاز از مقام اول بوندسلیگا فاصله داشت. توماس توخل بلافاصله به عنوان جانشین ناگلزمن مطرح شد. تا آن زمان از توماس توخل به عنوان یکی از نامزدهای هدایت تاتنهام در صورت جدایی کونته یاد می شد.

عملکرد عالی مرغ دریایی ها با هدایت دیزربی حتی باعث شد تا هواداران این تیم رویای حضور در اروپا را نیز در سر بپرورانند. البته برایتون به خوبی می داند که این سرمربی ایتالیایی در تیمشان پروژه بلندمدتی نخواهد بود و در نهایت راهی باشگاه های بزرگتر خواهد شد اما بعید است این انتقال به زودی انجام شود و آن هم به تاتنهام.

1836129



مجله اخبار فوتبال خارجی

با جدایی رسمی آنتونیو کونته از تاتنهام، این باشگاه به دنبال یافتن جانشین وی است تا هر چه زودتر سرمربی آینده خود را بشناسد.

گزینه های جذاب تاتنهام برای فراموش کردن کونته

در این گزارش نگاهی داریم به نامزدهای نشستن روی نیمکت تاتنهام و پرکردن جای خالی سرمربی سرشناس ایتالیایی.

مزایای پوچه روی نیمکت تاتنهام واضح است: او تجربه اسپرز دارد، عملکرد درونی باشگاه را می‌داند و مهمتر از همه، هواداران او را دوست دارند.

1836131