گزینه های داخلی و خارجی تراکتور در جایگزینی بردیف

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تراکتورسازی اولین تیم لیگ برتری بود که در تعطیلات تکلیف تیمش را مشخص کرد و به ترکیه سفر کرد. این تیم که با 4 برد، 3 تساوی، 4 باخت، 15 امتیاز و رده پانزدهم به کار خود پایان داد، اکنون در پایان اردوی ترکیه خود به نام انتخاب سرمربی جدید با چالش بزرگی روبرو شده است. این چالش پس از اعلام خبر جدایی ناگهانی بردیف ایجاد شد و باشگاه تبریزی در تلاش است تا هر چه زودتر جانشینی برای سرمربی روس انتخاب کند.


سرویس خبر شماره: 1855378
دسامبر 04, 1401 در 08:25
813 امتیاز خبر

0نقطه نظر

بردیف رفت و تاریخ تکراری ماسک های قرمز آغاز شد

با قطعی شدن جدایی بردیف، باشگاه تراکتورسازی برنامه هایی را برای انتخاب سرمربی جدید آغاز کرد. این باشگاه فردا جلسه ای برگزار می کند و گزینه های مورد نظر را بررسی می کند. البته مذاکرات در ترکیه نیز در حال انجام است و برخی منابع حتی خبر از توافق با آرترول ساغلام می شنوند.

جدایی مرموز بردیف با موافقت باشگاه تراکتورسازی در میان صحبت ها از توافق نامه همکاری طولانی مدت بین طرفین مواجه شد. بردیف اما با توجه به پیشنهاد اعلام شده از کشورش درخواست جدایی از تراکتورسازی کرد و این باشگاه نیز درخواست سرمربی خود را پذیرفت و طرفین دیروز در آنتالیا از هم جدا شدند.

سرمربی ترکیه ای که پس از جدایی از تراکتورسازی تیم دیگری را هدایت نکرده است، در صورت قبول پیشنهاد قرمزها برای سومین بار سرمربی تراکتور می شود و بار دیگر باید تیمی را که به فکر دیگری بسته شده مدیریت کند. مربی.

پس از شروع قدرتمند در تعطیلات نیم فصل، باشگاه تراکتورسازی اکنون چالشی دلهره آور را در پیش گرفته است.

گزینه های داخلی و خارجی تراکتور در جایگزینی بردیف

البته ساگمول هنوز به پیشنهاد تراکتور پاسخی نداده است. او در پایان فصل گذشته با نجات تراکتور از سقوط برای دومین بار ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد. به جز این مربی ترک الاصل، تراکتوری ها دو گزینه داخلی را نیز در نظر دارند. البته با توجه به اینکه هنوز تا شروع مسابقات زمان باقی است، مسئولان باشگاه تبریزی در صورت عدم توافق با گزینه های فعلی احتمالا گزینه های خارجی دیگری را نیز بررسی خواهند کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی