گزینه های داخلی پرسپولیس قطبی و تارتار


سرویس خبر شماره: 2049281
28 ژوئن 1403 در 10:03 ب.ظ.
1.9 هزار |

1نقطه نظر

سه شنبه: نام خانوادگی بازی جدید درویش و دوستان

سران باشگاه پرسپولیس از فردا جستجوهای جدیدی را برای یافتن گزینه مناسب خود آغاز می کنند.

گزینه های داخلی پرسپولیس قطبی و تارتار

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس همچنان گیج و مستاصل برای انتخاب سرمربی جدید به نظر می رسد. از یک سو محدودیت سقف بودجه و از سوی دیگر سخت گیری هواداران و رسانه ها باعث تحریک درویش و او شد. همکاران کاری با وجود گزینه های ارائه شده به این باشگاه برای رسیدن به انتخاب نهایی مشکل دارند.

مبلغی که برای اسمار در نظر گرفته شده 500 هزار دلار بوده که بعدا گفته شد این باشگاه می تواند تا 700 هزار دلار برای انتخاب سرمربی خارجی هزینه کند. یک میلیون دلار (در شرایط خاص و با حمایت اسپانسر و مالک) نیز قابل هزینه بود. جذب سرمربی اگر اینطور باشد یعنی 60 میلیارد تومان یعنی یک هفتم بودجه باشگاه برای فصل آینده باید خرج سرمربی خارجی شود. این در حالی است که سرمربی خارجی بعدی مطمئناً یک دستیار اول، یک مربی دروازه بان و یک مربی تمرینات قدرتی را با خود به تهران خواهد آورد که احتمالاً 300 تا 500 هزار دلار هزینه اضافی خواهد داشت.

اما در شرایطی که حدود 30 گزینه به سران باشگاه پرسپولیس ارائه شد اما هیچ کدام نهایی نشدند، بنابراین مذاکرات شکل جدی تری به خود می گیرد. البته صحبت ها در مورد مذاکره با فنشیپ، گزینه هلندی و سرمربی سابق آژاکس در عرض 24 ساعت بسیار جدی شد و حتی اعلام کردند که او جدی ترین گزینه برای امضای قرارداد است که بار دیگر خود را در برابر منافع خود دید. . مخالفان و هواداران، تا باشگاه بتواند تحقیقات خود را عمیق تر ادامه دهد.

مارکوس پاستا یکی از گزینه های پیشنهادی برای سرمربیگری پرسپولیس در زمستان سال قبل و بعد از جدایی یحیی گل محمدی است و حتی در لیست نهایی مدنظر مدیران این باشگاه قرار داشت اما در آن زمان فشار هواداران، رهبران باشگاه را مجبور به حرکت رو به جلو کرد. او عقب نشینی کرد.

2044769

در این مقطع منتقدان با اشاره به اینکه سال ها از دوران اوج این گزینه می گذرد، به مذاکره با پاکتا اشاره کرده اند، مثلاً وقتی فیلیکس ماگات شش ماه پیش به پرسپولیس پیشنهاد شد، نامش خیلی سریع مطرح شد.

جالب اینجاست که برخلاف آنچه گفته شد، باشگاه پرسپولیس نیز در حال بررسی گزینه های داخلی است. اخیراً نام مربیانی مانند افشین کوتبی و مهدی تارتار مطرح شده است که سران پرسپولیس نیز در حال بررسی این گزینه ها هستند.

در این میان البته انتخاب اول سران باشگاه پرسپولیس در بین مربیان داخلی، علی دایی بود و سران باشگاه در نظر داشتند در صورت پاسخ مثبت دایی و استفاده از کاریزمای دایی برای مدیریت تیم، یکی دو دستیار قدرتمند خارجی برای او بیاورند. . او آمادگی حضور در فوتبال را ندارد.

با این حال از فردا دور جدیدی از جست و جوهای سرمربی پرسپولیس برای یافتن گزینه های قابل قبول آغاز می شود و باید دید در نهایت به کدام نام می رسند.

مجله اخبار فوتبال داخلی