گزینه های روی نیمکت برای بازگشت به لیگ برتر


کد اطلاعات: 2052691
14 جولای 1403 در 15:47 |
7.4K امتیاز خبر|

12نقطه نظر

مربی خودروسازان چه کسی خواهد بود؟

سران باشگاه پیکان سرمربی جدید خود را از لیگ دسته اول انتخاب کردند.

گزینه های نیمکت پیکان برای بازگشت به لیگ برتر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که اکثر تیم های مطرح لیگ یک در حال انتخاب سرمربی خود برای فصل جدید بودند، پیکانی ها هنوز برای انتخاب نفر اول نیمکت خود اقدامی نکرده اند.

مسئولان باشگاه پیکان تا چند روز پیش امیدوار بودند که در برخی مسابقات مس رفسنجان تبانی صورت گیرد تا آنها بتوانند در لیگ برتر به فعالیت خود ادامه دهند اما با گذشت زمان دیگر نمی توانند منتظر بمانند و اقداماتی برای بستن این تیم از لیگ برتر انجام دهند. لیگ.

تیم ریشه دار پایتخت که یکی از پربارترین تیم های سال های اخیر بوده است، حالا با انتخاب سرمربی باتجربه در تلاش برای بازگشت سریع به لیگ برتر است و گزینه هایی برای این منظور مشخص شده است.

به گزارش باشگاه پیکان، عبدالله وایسی، محمود فخری، وحید رضایی، محمدرضا طهماسبی و یکی دو سرمربی دیگر گزینه های اصلی هدایت خودروسازان در فصل جاری هستند و مذاکراتی با آنها انجام خواهد شد.

ویسی، فخری و رضایی نتایج خوبی در فوتبال ایران دارند و به همین دلیل به عنوان سرمربی انتخاب شدند. همچنین محمدرضا طهماسبی کاپیتان، مربی و سرپرست سابق پیکان که بیش از 25 سال از عمر خود را در این تیم در پست های مختلف سپری کرد، گزینه دیگری برای خودروسازان محسوب می شود.

باید منتظر ماند و دید چه کسی سکان هدایت خودروسازان لیگ برتر را به دست می گیرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی