گزینه های هافبک اریک ده هاگ بدون کازمیرو و کریستین اریکسن چیست؟ – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات


کازمیرو و کریستین اریکسن، هر دو بازیکن در خط میانی که در قلب رنسانس منچستریونایتد در این فصل بوده‌اند، برای سه بازی آینده در دسترس اریک تن هاگ نیستند.

برونو فرناندز نیز یک هافبک میانی باتجربه است و می تواند در عقب تر بازی کند. یکی از گزینه ها برای جانشینی او در پست شماره 10 جیدون سانچو است که در هفته 25 دقیقه در آن پست مقابل ردینگ بازی کرد.

“در حالی که Sabitzer یاد می گیرد، یونایتد باید یک سری فشرده از مسابقات فوریه را انجام دهد.” ورزشکارانکارل آنکا قبل از مسابقه کاخ نوشت.

“[Casemiro-Fred] یک همکاری با سابقه در تیم ملی برزیل است، اما ثبات را به خلاقیت ترجیح می دهد و باعث شد تا یونایتد در نیمه اول یکنواخت به نظر برسد. [against Reading].

کازمیرو با اخراج شدن امروز مقابل کریستال پالاس به دلیل نگه داشتن ویل هیوز از ناحیه گردن در جریان یک درگیری گروهی، به مصدومیت اضافه کرد.

با وجود تمام پیشرفت‌های فرد در این فصل، زمانی که از روی نیمکت تعویض می‌آید، ویژگی‌های او به بهترین وجه بر محدود کردن فضایی که حریف می‌تواند در خط میانی از آن برخوردار باشد متمرکز است.

یکی از مواردی که ممکن است یک مزیت باشد این است که دو بازی از سه بازی که کازمیرو از دست خواهد داد در برابر همان حریفان – لیدز یونایتد – هستند که به سرمربی این امکان را می دهد تا فرمولی را پیدا کند که در غیاب او بتواند به طور مداوم اعمال شود.

او به دلیل رفتار خشونت آمیز سه جلسه محروم خواهد شد.

کاسمیرو به اولدترافورد نیامد تا در دور چهارم جام حذفی از یک تیم میانه جدول، دو گل بزند. اما گل های او در هفته گذشته مقابل ردینگ، سومین و چهارمین گل او در فصل بعد از دو گل در لیگ برتر مقابل چلسی و بورنموث بود.

اسکات مک تومینای احتمالا به مدت دو هفته از میادین دور است اما بسته به ماهیت مصدومیتش ممکن است به دلیل شرایط اضطراری عجله کند.

اریکسن تا اواخر آوریل یا اوایل ماه مه هفته گذشته پس از تکل ترسناک اندی کارول از ریدینگ که منجر به آسیب دیدگی شدید مچ پا شد، از میادین دور بود.

“[He] وقتی به پاداش اضافه و تا حد زیادی غیرمنتظره ای که یونایتد در ازای پول خود دریافت می کند فکر می کنید، ارزش بیشتری دارد.

بدون توجه به ترفیعات آکادمی، در ظاهر فقط دو گزینه برای خط میانی وجود دارد، فرد و سابیتزر. اما اگر این مشارکت به نتیجه نرسد، راه حل های دیگری وجود دارد.

پس چگونه یونایتد بدون هر دو پیستون موتور خط میانی خود می تواند حرکت خود را حفظ کند؟

در فصلی که یونایتد برای تحمل بار گلزنی به شدت به مارکوس رشفورد متکی است، تنها سه بازیکن دیگر گل‌های بیشتری نسبت به کازمیرو دارند و او تنها سه بازیکن دیگر تا پیشی گرفتن از آنها فاصله دارد.

هر کاری که تن هاگ تصمیم بگیرد انجام دهد، جایگزین های با کیفیتی در اختیار او وجود دارد تا تاثیر غیبت این دو را به حداقل برساند.

https://thepeoplesperson.com/2023/02/04/what-are-erik-ten-hags-midfield-options-without-casemiro-and-christian-eriksen-259316/ منبع:

غیبت اجباری این برزیلی باعث می شود هر برنامه ای که سرمربی برای ادغام آهسته آهسته قرارداد قرضی مارسل سابیتزر در یونایتد داشته باشد، پرداخت می کند.

با این حال، همکار آنکا در The Athletic، مارک کریچلی، معتقد است که کازمیرو در آینده نیز مشارکت خوبی داشته است.

چهار پاس گلی که کازمیرو از زمان شروع مجدد جام جهانی پس از شروع مجدد جام جهانی ثبت کرده است را اضافه کنید، در مجموع او را از زمان پیوستن به 5 پاس گل افزایش دهید، و بازیکنی که در یک انتهای زمین کمک کرده است، شروع به کمک در انتهای دیگر کند. هم.

بازیکن دیگری که می تواند به خط میانی جذب شود، لیساندرو مارتینز است که 22 بار برای تن هاگ به عنوان هافبک نگهدارنده در آژاکس بازی کرد. جای او در دفاع می تواند توسط لوک شاو گرفته شود که در دوران غیبت خود پس از جام جهانی در آنجا عالی بود و تایرل مالاسیا در دفاع چپ به میدان رفت.