گزینه های ویژه تراکتور دوباره فعال خواهد شد

تراکتور در این فصل نتایج نسبتا خوبی به خصوص درخشش در چند چهره کسب کرده است.

گزینه های ویژه تراکتور دوباره فعال خواهد شد


سرویس خبر شماره: 1850073
03 نوامبر 1401 در 09:07 ب.ظ |
11.5 هزار |

8نقطه نظر

مهمترین ادعای باردیف علیه ملوان:

بردیف روز پنجشنبه مقابل ملوان سه بازیکن ذکر شده را در اختیار خواهد داشت و با اضافه کردن کاوه رضایی می تواند ترکیبی قدرتمند در فاز هجومی تیمش ایجاد کند. تیم او به شدت نیاز به پیروزی مقابل ملوان دارد تا از مسیر قهرمانی دور بماند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حالا شاگردان بردیف پس از متحمل شکست در دیدار شش امتیازی مقابل سپاهان به دنبال عقب افتادن و پیروزی مقابل ملوان هستند تا با شرایط بهتری به تعطیلات بروند. در چنین شرایطی سرمربی روسی-ترکمن تراکتورسازی تمام علاقه خود را برای فعال سازی مجدد گزینه های ویژه تیمش در فاز تهاجمی دارد. گزینه هایی که به تیمش قدرت خاصی می بخشید و وزن زیادی را در دقایق حساس به همراه داشت تا سهم قابل توجهی در کسب امتیاز داشته باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تراکتورسازی در حالی دومین شکست فصل را مقابل سپاهان متحمل شد که سه نفر از مهمترین چهره های فاز هجومی این تیم نتوانستند در اصفهان موفقیتی کسب کنند. شاید به همین دلیل بود که تیم بردیف زمین را دست خالی ترک کرد. آن روز نه خبری از ناجی دقایق از دست رفته بود و نه گل و نه پاس گل به پاپا بردیف.

محمد عباس زاده که با 6 گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و تاکنون گل های بسیار مهمی را برای تراکتور به ثمر رسانده است، علیرغم اینکه چند روز پیش مقابل نفت مسجد سلیمان یک دور بر سر کلاه زده بود، گلی به سپاهان نزده است. پیروزی برای تیمش بود. ریکاردو آلوز که با 6 پاس گل بهترین پاسور لیگ است، در مقابل سپاهان نتوانست تخصص خود را به نمایش بگذارد و رضا اسدی، هافبک دفاعی گلزنی سرخ ها برخلاف لحظات حساس نتوانست نقش ناجی را بازی کند. . بازی های قبلی