گفتگوی تلفنی توخل با کاپیتان وستهام: به مونیخ بیا!

آخرین بازی او احتمالاً فینال لیگ اروپا برابر فیورنتینا خواهد بود، جایی که او این شانس را خواهد داشت که اولین جام مهم خود را به عنوان کاپیتان و اولین جام باشگاه از سال 1965 به دست آورد.

1881312

به گزارش اسکای اسپورت، دکلان رایس قرار است تابستان امسال به بایرن مونیخ بپیوندد.

گفتگوی تلفنی توخل با کاپیتان وستهام: به مونیخ بیا!


سرویس خبر شماره: 1940808
09 ژوئن 1402 در 01:19
نمایش 4K |

5نقطه نظر

کاپیتان چکش ها در چند وقت اخیر به یکی از بهترین هافبک های فوتبال جهان تبدیل شده است و قرار است به باشگاهی بزرگتر با شانس بیشتری برای کسب جام های بزرگ نقل مکان کند.

به گزارش اسکای اسپورت، پس از مذاکره توماس توخل، سرمربی این تیم با بازیکن انگلیسی، بایرن مونیخ می تواند در رقابت برای جذب رایس پیشتاز شود.

وستهم احتمالاً برای پیوستن رایس به باشگاه دیگری حدود 100 میلیون پوند طلب خواهد کرد. میل اسپورت در ژانویه فاش کرد که میکل آرتتا، سرمربی توپچی ها، رایس را هدف اصلی نقل و انتقالات خود قرار داده است و آنها همچنان علاقه مند به ترک باشگاه گرانیت ژاکا هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

گزارش ها حاکی از آن است که چند روز پیش مکالمات تلفنی بین رایس و توشل صورت گرفته است. توخل اخیراً بایرن را به قهرمانی دیدنی در بوندسلیگا در برابر بوروسیا دورتموند رساند.

اگرچه رایس در آستانه جدایی است، اما بعید است که وستهم به راحتی او را رها کند زیرا هنوز یک سال از قراردادش باقی مانده است.

گفته می شود این گفتگو مثبت بوده و این اتفاق قهرمان آلمان را تشویق کرد تا اقدامات لازم برای جذب این بازیکن 24 ساله را چند برابر کند.

1881314

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دکلان رایس تابستان امسال وستهام را ترک خواهد کرد و باشگاه های زیادی آماده جذب او هستند. آرسنال و چلسی از جمله باشگاه هایی هستند که برای جذب این هافبک علاقه نشان داده اند.