گفتگو با تاثیرگذارترین بازیکن لیگ

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان با تساوی بدون گل به پایان رسید. پیمان رنگبری درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: هر دو تیم به خوبی آنهایی که در ورزشگاه حضور داشتند، خوب بازی کردند. آنها لذت بردند استقلال مسیرهای بسیار خوبی دارد، ما آنها را آنالیز کردیم و توانستیم فوتبال خودمان را ارائه دهیم. ما سه یا چهار موقعیت داشتیم که نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم، اما به نظر من بازی بسیار خوبی بود و نتیجه یک تساوی عادلانه بود.
وی در مورد اینکه هواداران و استقلالی ها فکر می کنند حاشیه هایی ایجاد کرده اند، گفت. وی ادامه داد: تماشاگران همیشه چه در تمرین و چه در بازی با ما مهربان هستند، آنها یار دوازدهم ما هستند و در بازی با استقلال دیدید که از چیزی دریغ نکردند. من یک بار پرتاب بطری را دیدم. به سرعت جمع آوری شد و من هنوز باید از آنها تشکر کنم که برای حمایت از تیم خود آمدند.
این بازیکن درباره عملکرد 4 هفته اخیر نفت مسجد سلیمان گفت: بازی به بازی پیش می رویم و فکر می کنم در این 4 بازی یک بار نتیجه را به پیکان دادیم که به هیچ وجه مستحق آن نبودیم و 2 بازی را واگذار کردیم. گل های بد در دو سورپرایز بازی های خوبی از نظر ایجاد موقعیت و مالکیت انجام دادیم. امیدوارم به تدریج تمرکزمان بیشتر شود و بتوانیم بهتر از این کار کنیم و این مشکل 100 درصد پیش بیاید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پیمان رنجبری در 4 هفته گذشته آمار خوبی از خود به جای گذاشته است.

گفتگو با تاثیرگذارترین بازیکن لیگ


سرویس خبر شماره: 1841594
10 سپتامبر 1401 در 5:13 ب.ظ
11.4K امتیاز خبر|

3نقطه نظر