گلادیسون برگشت؛ حالا فولاد هم از «ناصر الجوهر»/مارتینز رفته اما چرخه متوقف نمی شود!


فولاد در این فصل بار دیگر سرمربی تیم را تغییر داد و بار دیگر اولی گلادیسون به عنوان سرمربی موقت این هفته هدایت تیم خوزستانی را برعهده گرفت.

فولاد این فصل را با علیرضا منصوریان آغاز کرد. همان که اواسط فصل قبل جانشین جواد نکونام شد، دو مربی با دو سبک متفاوت، از انتخاب آنها مشخص است که مدیران فولاد هیچ برنامه ای برای تیم خود ندارند. استانی که مهد استعدادهاست و باشگاهی که بهترین آکادمی را دارد، با بیشترین سرمایه متأسفانه سوء مدیریت شده و مدام با رفت و آمد مردم پرداخت می کند. جواد نکونام در شروع فصل قبل یک تیم را تعطیل کرد و تقریبا کل تیم را در نیم فصل تغییر داد.

منصوریان تازه وارد در هفته های اخیر توانست تیم را سر و سامان دهد اما تا هفته آخر فصل جدید ماندن یا رفتنش مشخص نبود. وقتی لیگ با منصوریان شروع شد فکر می کردیم فولادی ها تصمیم خود را گرفته اند و او فرصت پیدا می کند اما زهی خیال اشتباه می کرد… در پایان هفته سوم منصوریان اخراج شد و حتی اولی گلادیسون هم اخراج شد. . سرپرستی تیم به عنوان مربی موقت در بازی هفته چهارم. ایگناسیو مارتینز اسپانیایی از هفته پنجم خواهد آمد. نه می دانیم این مربی از کجا می آید و نه با علیرضا منصوریان چه فرهنگی را حفظ می کند.

ببینید کی روش چند ماه قبل از جام ملت ها با این اسم و رسم به قطر رفت اما یک ماه قبل از جام او را به دلیل اینکه با برنامه هایشان جور درنمی آمد برگرداندند و قطر قهرمان شد. اما اینجا هیچ کدام از انتخاب های ما ربطی به نفر قبلی یا بعدی ندارد چون برنامه ای نداریم. مارتینز هم آمد و در نقل و انتقالات نیم فصل اختلافش با مدیران به گوش همه رسید. بازیکن اسپانیایی لیستی داده بود و مدیران فولاد در حال مذاکره با افراد دیگری از جمله عیسی آل کثیر بودند. این هم یکی از بدعت های فوتبال ماست که مدیران تیم را می بندند و بعد تحویل مربی می دهند که بیاید کار کند!

همانطور که مشخص بود او این بار به خانه برنگشت و مارتینز رفت. فولاد حالا دوباره در گلادیسون مربی موقت دارد تا همه یاد عربستان دهه 80 و 90 بیفتند وقتی مربیان رنگارنگ آمدند و بلافاصله بعد از اخراج ناصر الجوهر مربی موقت شد! به نظر می رسد در مورد فولاد هم همین داستان باشد. آنها فقط به گلادیسون اعتماد دارند و معلوم نیست چرا بلافاصله او را سرمربی نمی‌دانند؟ حالا فولاد یک مربی دیگر با قیمت بالا می آورد و مربی جدید با هزینه گزاف بازیکن می خرد اما باز بعد از اخراج گلادیسون می ماند و فوتبال ایران!



سرویس داخلی اخبار فوتبال