گلاسنر: می خواهیم با یک جام دیگر به فرانکفورت برگردیم

اینتراخت باید با یکی از قوی ترین تیم های جهان بازی کند که فصل جدید را خوب شروع نکرده و چند روز پیش در هفته اول بوندس لیگا شکست سنگین 6-1 مقابل بایرن مونیخ را متحمل شد. الیور گلاسنر سرمربی فرانکفورت می گوید این شکست به روحیه تیمش لطمه ای وارد نکرده است و آنها برای دیدار با تیم بزرگی مانند رئال لحظه شماری می کنند.

هدف ما روشن است: می خواهیم با یک جام دیگر به فرانکفورت بازگردیم. برای رسیدن به این هدف، ما به شور و شوق فراوان و همچنین روحیه بالا و اراده برای تلاش و مسابقه نیاز داریم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آینتراخت فرانکفورت قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا فردا شب در سوپرکاپ اروپا به مصاف رئال مادرید قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا می رود.

الیور گلاسنر سرمربی آینتراخت فرانکفورت در آستانه بازی سوپرجام اروپا گفت که او و تیمش مشتاق دیدار با تیم بزرگ رئال مادرید هستند.

سرمربی آینتراخت در نشست خبری پیش از بازی گفت: “ما مشتاقانه منتظر شروع بازی هستیم. این پاداشی است که با قهرمانی در لیگ اروپا گرفتیم و اکنون می توانیم بازی کنیم. مقابل رئال. ما این را خیلی می دانیم. از ما انتظار می رود، اما از بازی مقابل رئال می ترسیم.” نداریم و بدون ترس وارد میدان می شویم.

فصل گذشته دیدیم که همیشه فرصت وجود دارد و فردا می‌خواهیم از فرصتی که برایمان پیش می‌آید نهایت استفاده را ببریم. ما مقابل تیم بسیار خوبی قرار داریم اما از طرفی به توانایی های خود هم آگاه هستیم.


سرویس خبر شماره: 1837478
اوت 18, 1401 در 11:46 ب.ظ
1.2K امتیاز خبر|

3نقطه نظر