گلایه الهلال از بازیکن فولاد! (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بدون شک می توان عارف آقاسی را بهترین بازیکن فولاد خوزستان در بازی حساس شب گذشته مقابل الهلال عربستان دانست؛ اگر مدافع از پشت زمین برای نماینده ایران بازی نمی کرد، نتیجه نامشخص بود و به جای شکست یک بر صفر، شکست کامل برای فولاد رخ می داد.

عارف آغاسی که با عملکرد خود مقابل الهلال عربستان در ترکیب تیم منتخب سوفا اسکور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت، در بازی شب گذشته از پیشروی چندین برابر موسی مارگا، ویتو، سالم آل جلوگیری کرد. -دوساری و … و تکل ها و پیروزی کلینچ او بهترین بازی او را برای فولاد در مبارزه با نماینده عربستان و نایب قهرمان جام باشگاه های جهان رقم زد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

عارف آغاسی که ثابت ترین بازیکن این فصل فولاد بوده و 18 بازی در لیگ برتر داشته است، در تمامی بازی های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است و شب گذشته نیز یکی از 11 بازیکن اصلی خود مقابل الهلال عربستان بود که عملکردش به شدت با الهلال و رامون مقایسه می شود. دیاز سرمربی سرشناس این تیم را عصبانی کرد و نقشه های آنها را به هم ریخت.

1805378

مدافع فولاد با نمایشی بی عیب و نقص تمام راه های نفوذ را به روی ستاره های الهلال بست.

گلایه الهلال از بازیکن فولاد!  (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1872222
14 اسفند 1401 ساعت 15:19 |
نمایش 4K |

0نقطه نظر

این مدافع 26 ساله سابق تیم ملی در تمام نبردهای زمینی و هوایی مقابل ستارگان سرشناس الهلال پیروز شد و حتی یک دوئل هم به آنها نداد. علاوه بر این، او چهار تکل موفق و هشت حذف داشت که کریستوفر کنت را به جز دو صحنه به یک تهدید جدی تبدیل کرد.او در شبکه خود ظاهر نمی شود و عارف در نقش سد فولاد ظاهر می شود.