گلایه بازیکن استقلال از پرداختی های درویش!


سرویس خبر شماره: 2055515
28 ژوئیه 1403 در 5:40 ق.ظ.
917

1نقطه نظر

رضا درویش مدعی است که پرسپولیس برخلاف باشگاه رقیب تمام مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده است.

گلایه بازیکن استقلال از پرداختی های درویش!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روند نقل و انتقالات پرسپولیس انتقادات زیادی را متوجه رضا درویش و سهامدار اصلی این باشگاه یعنی بانک شهر کرد. اما درویش در واکنش به تجمع جمعی از هواداران مقابل بانک شهر به دفاع از آنها پرداخت و موضوع تسویه حساب کامل را با همه بازیکنان مطرح کرد و در این بین یکی از بازیکنان استقلال در جلسه آبی ها به او گفت. -گردن بدهی در طول فصول گذشته سخن گفته است.

رضا درویش درباره سقف قرارداد گفت: عملکرد ما بهترین گواه ماست. پارسال و امسال بیشترین فشار روی من مدیر است که می گویم چرا رعایت می کنی. این موارد قابل قبول نیست، با تیم هایی با این اعداد قرارداد می بندند. امیدوارم نگویند در چند روز آینده می خواهیم سقف را بالا ببریم.

وی درباره بدهی بازیکنان استقلال گفت: بازیکنان باشگاه رقیب ما دو سه شب پیش با من بودند. 40 درصد امسال و 50 درصد سال گذشته موفق نشده اند. آنها که در آن سال ها قهرمانی نداشتند، بنده خدا هستند.

درویش افزود: ما برای این دو سال فقط صد و پنجاه میلیارد تومان برای گزینه قهرمانی دادیم. چگونه می توانند این گردهمایی را شروع کنند؟ یک هوادار واقعی می داند که پرسپولیس بدون بانک شهر کاری از پیش نمی برد. در این جمع دشمن ما در قالب یک دوست می خواهد از احساسات پاک هواداران سوء استفاده کند. این بازیکن به راحتی پول و گزینه های خود را از کدام باشگاه دریافت کرد؟ وظیفه بانک شهر جذب بازیکن نیست. آیا بانک فوتبال است؟ یک بانک اقتصادی وجود دارد. همه کسانی که این همدلی را نمی بینند و قهرمانی ما را نمی درخشند به دنبال نابودی هستند.

مجله اخبار فوتبال داخلی