گلایه تلخ حردانی از استقلال: نمی خواستم به پرسپولیس بروم


سرویس خبر شماره: 2055615
28 ژوئیه 1403 در 1:44 ب.ظ.
16.5 هزار |

31نقطه نظر

من با یاماگا مسابقه دادم، با رضاییان هم جنگیدم

مدافع جدید سپاهان درباره جدایی اش از استقلال و عدم حضورش در پرسپولیس اظهار نظر کرد.

گلایه تلخ حردانی از استقلال: نمی خواستم به پرسپولیس بروم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صالح حردانی پس از دو سال و نیم حضور در استقلال و موقعیت ثابتی که فصل گذشته در این تیم به دست آورده بود تصمیم به جدایی گرفت و راهی سپاهان شد اما دلایل مهمی برای پایان دادن به دوران فوتبالش در جمع آبی ها وجود دارد. و به تیم اصفهانی بپیوندند.

حردانی درباره جدایی از استقلال و رفتن به سپاهان به آنا گفت: در ابتدای صحبتم باید از هواداران استقلال تشکر کنم که در این دو سال بسیار از من حمایت کردند. محبت آنها را هیچ وقت فراموش نمی کنم و هر لحظه حمایتم را به یاد دارم اما به هر حال شرایط به گونه ای است که باید بدانند وقتی من از استقلال رفتم چه گذشت.

او ادامه داد: هفته بسیار سختی را پشت سر گذاشتم، زیرا باید مهمترین تصمیم را برای فوتبال و آینده ام می گرفتم. در دو سه هفته گذشته چیزهای زیادی در مورد من گفته شد و متأسفانه باعث ناراحتی من شد. نمی دانم چرا درباره مشکلات مالی ام با استقلال صحبت کردیم. بهتر است دوستانی که این نظرات را داده اند وجدان داشته باشند.

مدافع فصل گذشته استقلال خاطرنشان کرد: من با استقلال قرارداد نداشتم و در این 20 روز تعطیلات فقط یک بار با من مذاکره شد. در این جلسه به توافق نزدیک بودیم، تنها درخواست من این بود که مطالباتم را پرداخت کنند. مثل همه بازیکنان دیگر، اما دوستان فقط قول دادند. درخواست دیگری نداشته ام، باز هم تکرار می کنم که تلاشی برای ماندن در استقلال ندیده ام.

2053005

حردانی ضمن انتشار بیانیه ای در واکنش به ماجرای خود درباره باشگاه استقلال گفت: به هر حال شاید می خواستند هواداران را تحت تاثیر قرار دهند و گفتند من را می خواهند، اما جالب است بدانید زمانی که قراردادم را با سپاهان رسمی کردم، تماس ها با من شروع شد! با تعجب گفتم: در این مدت کجا بودند؟ یک بار با استقلال مذاکره کردم و شرایطم را اعلام کردم اما واقعیت این است که اولویت باشگاه برای تمدید قرارداد نبودم. می توانستم همان شب بعد از بیانیه مطبوعاتی باشگاه پاسخ دهم، اما سعی کردم چیزی نگویم. فقط بدانید در جلسه ای که با باشگاه داشتم، یک نفر روبروی من نشسته بود که از 10 دقیقه جلسه با من 8 دقیقه تلفنی بود و اصلاً به سوالات من گوش نمی داد. مردم می توانند همه چیز را برای خود جستجو کنند و به حقیقت برسند. در آن مدت خیلی شنیدم که اگر فلان بازیکن را می گرفتند، دیگر به حردانی نیازی نداشتند. اگه جای من بودی چیکار میکردی؟

وی در خصوص اینکه بسیاری معتقدند به دلیل پیوستن رضاییان به استقلال از آن تیم جدا شده است، گفت: برای رامین رضاییان در استقلال آرزوی موفقیت دارم اما اینها حرف کسانی است که می خواهند عیب های ارشان را پاک کنند. من با کوین یمگا در استقلال مسابقه دادم و با او بودم، کیفیت بازی یمگا را کل تیم فوتبال ایران تایید می کنند، آیا از رقابت با یامگا می ترسیدم؟ گفتن این کلمات نوعی فرار است.

مدافع فصل گذشته استقلال خاطرنشان کرد: همه جا رسم بر این است که باشگاه ها ابتدا بازیکنان خود را دعوت می کنند و سعی می کنند آنها را حفظ کنند و ابتدا قرارداد بازیکنان خود را تمدید می کنند و تیم خود را در فرم نگه می دارند، اما همانطور که گفتم فقط یک جلسه با من برگزار نمی کنند که شروع شد. در 10 دقیقه 2 دقیقه مفید بود و تمام نشد. مصداق بارز آن سید حسین حسینی کاپیتان تیم استقلال است که با او تماس نگرفتند و تا زمانی که به تمرین نرفت پیگیر کارش نشدند. فکر می کنم جلسه ای که با من شد فقط برای این بود که بگویند با هم مذاکره داشتیم وگرنه می گویم اصلا اولویت آنها نبودم.

1999769

حردانی به دریافت یا عدم دریافت پیامی از سوی کادر فنی و بازیکنان در خصوص ماندنش در استقلال اشاره کرد. بچه های تیم زنگ زدند اما صادقانه بگویم سید حسین حسینی دوست داشت من در استقلال بمانم. حتی در زمانی که او با باشگاه مشکل داشت و می دانم هنوز مشکل قراردادش حل نشده بود، با من تماس گرفت و خواست در استقلال بمانم. چند بار با تاسوعا و عاشورا تماس گرفت و گفت با هم به مجلس برویم و بعد از عزاداری با هم صحبت کنیم. گفت جوان هستی حیف است و در استقلال می مانی اما به او گفتم اگر مرا می خواستند 20 روز پیش قراردادم را تمدید می کردند. همه چیز را برایش توضیح دادم و گفتم من از رقابت نمی ترسم اما وقتی به تو احترام نمی گذارم کاری از دستم بر نمی آید.

وی یادآور شد: یک روز قبل از تاسوعا به همه اقوامم که با باشگاه های دیگر تماس گرفتند اعلام کردم تا قبل از اذان مغرب در روز عاشورا با هیچ تیمی قرارداد نمی بندم. می خواستم فکر کنم و بهترین تصمیم را بگیرم. تا ظهر آچورا با بسیاری از دوستان، مربیان و والدینم مشورت کردم و به آنها گفتم که اگر باشگاه مرا بخواهد، هر طور که بدانند قراردادم را امضا می کنند، اما همانطور که گفتم شنیده ام که خیلی ها می گویند من نیستم. یک اولویت برای بازیکن آزاد وقتی این بی اعتمادی قبل از شروع فصل ایجاد شود، پایان خوبی ندارد. با این شرایط بالاخره تصمیم گرفتم با سپاهان قرارداد ببندم.

حردانی از پرسپولیس پیشنهاد داشت: بله، در واقع آنها سرسخت تر از باشگاه من بودند! از روز یکشنبه مدیران این باشگاه چندین بار با من تماس گرفتند. جا دارد از مسئولان باشگاه پرسپولیس تشکر کنم که نهایت احترام را داشتند اما به هر حال دوست نداشتم از استقلال به پرسپولیس بروم. بهترین تصمیم را برای پیوستن به سپاهان دیدم.

مدافع جدید سپاهان درباره حضورش در این تیم گفت: سپاهان باشگاه بزرگی است و ساختار بسیار خوبی دارد. ساختار این باشگاه سالهاست که در فوتبال ایران زبانزد است. تصمیم گرفتم در سپاهان بازی کنم تا خودم را در بهترین فرم ممکن نگه دارم و کیفیتم را نشان دهم. انگیزه زیادی دارم و تمام تلاشم را می کنم تا آن را داشته باشم. بهترین عملکرد این تیم دیروز در تمرین تیم حاضر شدم و شاهد جو خوبی بودم.

وی تاکید کرد: هر جا بازی کردم، سعی کردم جزو بهترین ها باشم. امسال سعی می کنم در بهترین فرم ممکن بمانم و امیدوارم روزهای خوبی را با این تیم در کنار هواداران اصفهان و سپاهان داشته باشم.

مجله اخبار فوتبال داخلی