گلایه ساپینتو از کی روش/ سرمربی تیم ملی درست است یا استقلال؟

جالب اینجاست که کی روش از باشگاه ها خواسته است تا در پایان هر هفته بازیکنان ملی پوش را برای پیگیری تمرینات ریکاوری در اردوی تیم ملی ارائه کنند. باید منتظر ماند و دید که آیا همه باشگاه ها به خصوص تیم های شهرستانی با تیم ملی همکاری خواهند کرد یا خیر. طبق قانون، باشگاه ها فقط موظفند 72 ساعت قبل از روز فیفا بازیکنان خود را به تیم ملی عرضه کنند و از طرفی اگر مصدومیت بازیکنی بیش از 4 هفته در اردوی تیم ملی به طول انجامد، باشگاه می تواند. مطالبه غرامت



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ساپینتو از این برنامه ریزی شاکی است و معتقد است که کی روش باید در این شرایط باشگاه ها را بهتر درک کند. استقلال شنبه هفته آینده یک بازی مهم مقابل گل گهر دارد. استقلال سه بازیکن در اردوی تیم ملی دارد. سید حسین حسینی، ابوالفضل جلالی و صالح حردانی. از این میان تنها صالح حردانی در اتریش بازی نکرد و دو بازیکن دیگر استقلال در تیم ملی بازی کردند. ابوالفضل جلالی در دیدار با اروگوئه و سید حسین حسینی در بازی با سنگال.

تیم ملی عصر سه شنبه در دومین بازی تدارکاتی خود به مصاف سنگال رفت و ساپینتو معتقد بود که بازیکنان تیم ملی بلافاصله پس از آن بازی با پرواز چارتر به ایران برمی گردند و می توانند در تمرین روز چهارشنبه تیم های باشگاهی حاضر شوند. البته ملی پوشان پس از دیدار مقابل سنگال در اتریش ریکاوری کرده اند و عصر فردا به تهران بازمی گردند و می توانند از روز جمعه به اردوی تیم باشگاهی بپیوندند.