گلایه ستاره استقلال؛ تعطیلات قهرمانی خسته کننده است/سعی می کنم به تیم ملی دعوت شوم



آرش رضاوند هافبک استقلال در گفت و گو با خبرزاشی درباره وضعیت آبی پوشان اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و با وجود شرایط بدی که در تعطیلات داشتیم نتایج خوبی گرفته ایم اما با همه اینها تعطیلات قهرمانی متوالی است. خسته کننده شد برای همه ما، زیرا هر بار لیگ دوباره تعطیل می شود تا زمانی که به حالت اولیه برگردیم. در این شرایط کار ما سخت تر است و دوست دارم مسابقات با وقفه کمتری برگزار شود. این شرایط هم برای کادر فنی و هم برای ما بازیکنان سخت است و خیلی تکراری شده است.

وی در خصوص دعوت نشدن به تیم ملی گفت: نظری در این مورد ندارم. به هر حال سرمربی تیم ملی تصمیم گیرنده نهایی است اما تمام تلاشم را می کنم تا به تیم ملی دعوت شوم. هدفم اول این است که برای استقلال مفید باشم و بعد به تیم ملی دعوت شوم.

رضاوند در خصوص همکاری با نکونام گفت: آقای جواد مربی فوق العاده ای است و در رشد بازیکن تاثیر دارد. من هم تجربه همکاری با او در فولاد را داشتم و همیشه به شاگردی این مربی شایسته و پرتلاش افتخار می کنم.

این بازیکن در خصوص عملکرد خود در هفته های اخیر گفت: اصلا نمی توانم در مورد عملکردم چیزی بگویم. لیگ ما 4-5 هفته طول کشید و همه ما را با تعطیلات پشت سر هم خسته کرد. این تعداد تعطیلات واقعا آزاردهنده است و کیفیت همه را تحت تاثیر قرار می دهد.

رضاوند در خصوص این دیدار به هواداران گفت: قطعا هدف تیم ما هم پیروزی در این دیدار است. خیلی خوشحالم که بالاخره توانستیم هواداران خود را در ورزشگاه ببینیم. حضور آنها در ورزشگاه همیشه قوت قلب ما بوده است و از حمایت آنها دلگرم هستیم. دلمان برای هواداران استقلال تنگ شده بود و مطمئنیم حضور آنها در ورزشگاه می تواند به بهبود شرایط ما کمک کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال